כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

תושבי הדרום יוכלו ליהנות מהבריכה וההידרותרפיה של 'עלה' ללא עלות

מנכ"ל רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין: "הפעלנו את מערך ההידרותרפיה ומכון הכושר במתכונת מיוחדת, בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ואנו מאפשרים לתושבי הדרום שפונו מבתיהם להגיע ולשכוח קצת מהמציאות הקשה באמצעות שחייה בבריכה ופעילות במכון הכושר"

תושבי הדרום יוכלו ליהנות מהבריכה וההידרותרפיה של 'עלה' ללא עלות
עלה למען תושבי הדרום צילום: יח"צ

בשל המצב הביטחוני ונוכח העובדה שאלפי משפחות תושבי עוטף עזה וערי הדרום פונו מבתיהם, החליטה הנהלת רשת 'עלה' לילדים ואנשים עם מוגבלויות, על הרחבת הפעילות גם לטובת המשפחות המפונות.

בהתאם להוראות והנחיות פיקוד העורף הוחלט על פתיחת הבריכה הטיפולית עבור משפחות שלהם ילדים עם מוגבלויות הזקוקים למנוחה והקלה בעקבות הקושי בו הם שרויים, במטרה להעניק לילדים, לבני הנוער ולמבוגרים טיפול במים שמעניק מרגוע לגוף ולנפש גם יחד.

המענה ניתן לאוכלוסייה שמתמודדת בתקופה זו עם מצבי חרדה וקושי בהתמודדות היומיומית או שזקוקים לשחרור ורוגע. הטיפול ניתן ע"י הידרותרפיסטים/יות מקצועיים/יות בתיאום מראש. כמו"כ רשת 'עלה' מפעילה את מתחם הספורט הכולל חדר כושר וסטודיו, למען המשפחות במסגרת ימי חוויה וכיף כדי לתת להם חוויה ושחרור עד כמה שניתן בימים אלו.

תושבי הדרום מוזמנים להגיע ולהתעמל במקום ללא עלות בתיאום טלפוני: 03-6611681.

בנוסף, בימים אלו, על אף המצב הקשה ועל אף שמערכות רבות בישראל מושבתות, רשת 'עלה' ממשיכה להפעיל את כל מרכזי הדיור ברחבי הארץ המטפלים בילדים ובוגרים עם מוגבלויות.

יחד עם זאת, ב'עלה' מתמודדים בימים אלו עם מצוקה קשה של כוח אדם, הן בשל גיוס המילואים, הן בשל היעדרות של חלק מהעובדים ממערך העבודה הכולל, והן בשל מחסור אדיר במתנדבים שברובם ממלאים כעת משימות במסגרת הלחימה.

אי לכך, הוחלט לצאת בקריאה לגיוס באופן מיידי של ידיים עובדות – החל מאחים ואחיות, צוות מקצועי ורפואי, צוותי פרא-רפואי, מתנדבים לסיוע בשינוע הילדים למרחבים מוגנים וכן בהפעלות. "אנו פונים לציבור להירתם בשעה קשה זו למען האוכלוסייה המאותגרת ביותר, שאפילו להתפנות למרחב מוגן אינה יכולה ללא עזרה", נמסר מהנהלת 'עלה'. להצטרפות למערך ההתנדבות: 054-9687996.

בריכת עלה • יח"צ

ברשת 'עלה' זקוקים גם לסיוע חירום ותרומות לצורך רכישת ציוד רפואי מציל חיים למרחבים המוגנים, וכן לצורך תשלום לאנשי מקצוע ורפואה שישלימו את הפער שנוצר כעת בכוח האדם. לתרומות: 1800-60-6666

מנכ"ל רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין מציין, כי "הפעלנו את מערך ההידרותרפיה ומכון הכושר במתכונת מיוחדת בהתאם להנחיות פיקוד העורף ואנו מאפשרים לכל תושבי הדרום שפונו מבתיהם להגיע ולשכוח קצת מהמציאות הקשה באמצעות שחייה בבריכה ופעילות במכון הכושר ומתחם הבריכה. במקביל, אנחנו נערכים להפעלת מרכז יום עבור מאות ילדים ובוגרים עם מוגבלויות המקבלים שירות יומי בשיקום, בחינוך ובתעסוקה בקמפוס 'עלה' בצפון בני ברק, ונערכים לקליטת ילדים עם מוגבלויות גם מאזורי הלחימה. רשת עלה תמשיך להיות חוד החנית בטיפול בילדים ערים ומוגרים עם מוגבלויות ודאגה לשלומם וביטחונם ושל בני משפחותיהם".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד