כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
חשף את התוכנית

מחבל החמאס הודה בחקירתו: הורו לנו לערוף ראשים. צפו

בחקירתו הודה מחבל בכוח הקומנדו של חמאס כי קיבל הורה משולחיו לעבור מבית לבית, לזרוק רימונים ולהרוג שם את כולם, כולל נשים וילדים"

מחבל החמאס הודה בחקירתו: הורו לנו לערוף ראשים. צפו
המחבל בחקירתו צילום: מתוך הוידאו

ככל שעוברים הימים מאז הטבח המזעזע שהתרחש בשבת השחורה בדרום, נחשפים עוד ועוד פרטים על התוכנית הזדונית של מחבלי החמאס מתוך החקירות של המחבלים שנתפסו וכן מחומרים שנמצאו על גופותיהם של מחבלים שחוסלו.

המחבל בחקירתו

צה"ל מפרסם היום (שני) קטעים מחקירת מחבל מכוח הנוח'בה של חמאס שבה הודה כי הוא וחבריו רצחו ללא הבחנה נשים זקנים וילדים. "התכנון היה לעבור מבית לבית, לזרוק רימונים ולהרוג שם את כולם, כולל נשים וילדים". המחבל הנתעב סיפר שחמאס הורה להם לערוף את הראשים. חלק מהתיאורים הקשים צונזרו.

נשיא המדינה התראיין אמש לרשת 'סקיי ניוז' וחשף חומרים שנמצאו על גופותיהם של מחבלי החמאס, בהם תכני הדרכה לשימוש בחומרי לחימה כימיים, שמטרתם לשמש את ארגון הטרור בפעולותיו הרצחניות כנגד חפים מפשע.

בהתקן נייד אשר נמצא על גופתו של מחבל חמאס שחוסל בשטח ישראל, מפורטות הוראות ליצירת נשק כימי והפצתו בקרב אוכלוסייה אזרחית. מקור המסמך הוא מדריך של ארגון הטרור אל-קאעידה משנת 2003, והשימוש בו מעיד הן על הקשר בין הארגונים והן על כוונתו של ארגון הטרור חמאס להשתמש בנשק כימי להשמדה המונית כפי שדאע"ש תכנן בעבר.

בין התכנים, הוראות מדויקות להכנת מתקן לפיזור ציאניד. מדובר בהוכחה חיה לכוונותיו הרצחניות של ארגון הטרור חמאס, שמתכנן השמדה המונית ללא הבדל בין דת, גזע ומין.

כריתת ראשי תינוקות, מדריך לחטיפת שבויים והוראות לשימוש בחומרים כימיים לרצח המוני, הם דפוסי פעולה רצחניים המעידים על נסיונו של ארגון הטרור חמאס להתחקות לדאעש.

מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד