י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הובהל לטיפול נמרץ

דיווח: פוטין עבר החייאה לאחר דום לב בחדר השינה שלו

ערוץ טלגרם שטוען בקביעות שהדיקטטור הרוסי פוטין גוסס, טען כי רופאים בקרמלין נאלצו לבצע בו החייאה לאחר שעבר התקף לב. "הרופאים ביצעו החייאה, לאחר שקבעו שהנשיא עבר דום לב", דיווח הערוץ  

דיווח: פוטין עבר החייאה לאחר דום לב בחדר השינה שלו
הנשיא פוטין בביקור בחרסון צילום: צילום מסך

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, סבל מ"דום לב" ביום ראשון בערב, כך על פי הדיווח בערוץ טלגרם, שמפרסם בקביעות כי פוטין חולה סופני.

הערוץ General SVR שטוען כבר תקופה ארוכה שכל ההופעות האחרונות של הדיקטטור הרוסי, כולל נסיעות חוץ, בוצעו על ידי כפיל או כמה כפילים. הוא טוען כי הרופאים נאלצו לבצע החייאה לפוטין, והוא הובהל לטיפול נמרץ מיוחד שנמצא במעונו הרשמי.

"הרופאים ביצעו החייאה, לאחר שקבעו שהנשיא עבר דום לב", דיווח הערוץ. "הסיוע הרפואי הגיע בזמן, הלב חזר לתפקד ופוטין חזר להכרה" נמסר. לא הייתה תגובה מהקרמלין לדיווח, אך גורמים רשמיים הכחישו בעבר בתוקף שפוטין, בן 71, סובל מבעיות בריאות.

הערוץ שטוען, מבלי שאי פעם סיפק הוכחה כלשהי, שיש לו מקור פנימי בסביבת פוטין המשיך בדיווח: "בערך 21:05 שעון מוסקבה, קציני הביטחון של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שהיו בתפקיד במגורים, שמעו רעש וקולות נפילה שהגיעו מחדר השינה של הנשיא, שני קציני ביטחון נכנסו מיד לחדר השינה של הנשיא וראו את פוטין שוכב על הרצפה ליד המיטה ושולחן הפוך עם אוכל ושתייה".

הדיווח המשיך: "כנראה, כשהנשיא נפל, הוא נתן מכה לשולחן והפיל את הכלים על הרצפה, מה שגרם לרעש. הרופאים שהיו תורנים במעון וממוקמים באחד החדרים הסמוכים הוזעקו מיד".

בערוץ נטען כי "הנשיא הועבר לחדר מאובזר במיוחד במעונו, בו כבר הותקן הציוד הרפואי הדרוש להחייאה", והוסיפו כי מצבו של הנשיא "התייצב" והוא "תחת פיקוח רפואי מתמיד".

עוד דווח: "כבר דיברנו שוב ושוב על ההידרדרות בבריאותו של פוטין עקב אונקולוגיה ומספר מחלות אחרות. מקרה זה של דום לב הדאיג קשות את המעגל הפנימי של הנשיא, למרות העובדה שהרופאים המטפלים כבר הזהירו שפוטין חולה מאוד וסביר שלא יחיה עד סוף הסתיו. לאחרונה, כל הפגישות והאירועים הרשמיים נוהלו על ידי כפיל של הנשיא. לאחר החדשות על התקרית, מספר אנשים מקורבים לפוטין יצרו קשר טלפוני והסכימו לקיים התייעצויות בנוגע לפעולות אפשריות אם הנשיא ימות בימים הקרובים".

 

ולדימיר פוטין רוסיה דום לב החייאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד