כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
עוגן כלכלי

בצל המלחמה: ההשקעה שמעניקה יציבות גם בזמנים קשים

קשה למצוא תחום שמעניק עוגן כלכלי בתוך הימים הסוערים בהם אנו מצויים, ובזמן הזה הכסף בחיסכון או בעו"ש – רק הולך ומאבד מערכו • הכירו את אפיק ההשקעה שהפך פופולרי במיוחד בארה"ב וכבש כבר ישראלים רבים: השקעה בפוליסות ביטוחי חיים, בה סכום הפדיון קבוע ומוגדר מראש!

בצל המלחמה: ההשקעה שמעניקה יציבות גם בזמנים קשים
מלחמה בדרום צילום: Chaim Goldberg/Flash90

חוסר הוודאות האופף את כולנו, זולג לתחומים רבים בחיינו כמו גם לתחום ההשקעות והפיננסים. אפיקים שנדמו לנו בעבר כיציבים ובטוחים, סובלים גם הם מירידות ותנודתיות יתר ובשל כך רבים מתלבטים מה הדבר הנכון לעשות כדי לשמור על ערך הכסף שלהם בזמן מלחמה, בו ערך השקל יורד והדולר עולה וכמו כן גם ענף הנדל"ן ושוק ההון סופגים ירידות משמעותיות. 

אפיק השקעה ייחודי, נותן מענה מושלם למתלבטים גם בימי שגרה ובפרט בימים מורכבים אלו: הכירו את 'הפוליסות המניבות'. מסלול ההשקעה שצבר פופולריות רבה בארה"ב, משנה את כל מה שידענו על המשוואה של סיכון מול סיכוי ומאפשר לייצר תשואה פוטנציאלית על קרן ההשקעה במסלול יציב ובטוח יחסית לחלופות הקיימות בשוק, עם סכום פדיון קבוע וידוע מראש (כאשר רק תקופת ההשקעה בעיקר אינה ידועה). 

השקעה בפוליסות אמריקאיות, שומרת ומגדילה את ערך הכסף בזמן המלחמה (בהתאם לתנאי העסקה), ומבטיחה יציבות כלכלית פוטנציאלית גם במקרים עתידיים שעלולים לבוא.

גדולי המשקיעים בארץ ובעולם ממליצים על מסלול ההשקעה בפוליסת ביטוחי חיים בארה"ב, ביניהם גם וורן באפט, שנחשב לאחד מהמשקיעים הגדולים בעולם.

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות ההשקעה הפופולרית>>>

לבטח את הכסף

תוכנית ההשקעה המדוברת, מנצלת את העובדה שעל פי החוק האמריקאי יכול מבוטח למכור פוליסות ביטוחי חיים אשר ברשותו ולהעביר את הבעלות על הפוליסה לאדם אחר. כיוון שבמקרים רבים המבוטח אינו יכול לעמוד בתשלומים החודשיים, הוא מוכר את הפוליסה בהנחה משמעותית ביותר, מה שיוצר פוטנציאל לעסקאות אטרקטיביות מצד קבוצות רכישה המתאגדות יחדיו. לאחר לכתו של המבוטח, ביום הפדיון, חולקים המשקיעים את הרווחים לפי חלקם היחסי בהשקעה.

חברת ADR פועלת בישראל כבר למעלה מעשור ומאגדת אלפי משקיעים אשר רוכשים יחדיו את הפוליסות המניבות ממבוטחים אמריקאים מתבגרים. ADR מציעה שני מסלולי השקעה, דרכם ניתן להיות שותף וליהנות מרווחים פוטנציאלים נאים בטווח הבינוני. 

כך לדוגמה, קיבלו המשקיעים באחת מהפוליסות שהגיעו לפדיון לאחרונה, שיק מכובד ורווחי יחסית לגובה השקעתם הכוללת. 

"אני לא מכיר הרבה השקעות שמעניקות לך ביטחון כזה", משתף אותנו ח', אחד מהמשקיעים שקצר רווחים נאים ב-ADR אחר שנהנה מפוליסה שהגיעה לידי מימוש. "ראשית חשוב לציין כי מדובר בצוות מקצועי לעילא. הם עשו כאן עבודה יסודית ומקיפה וניתן להרגיש שאתה בידיים הבטוחות ביותר. לאורך כל הדרך הם ליוו אותי, עד שבשנה שעברה קיבלתי את השיחה המיוחלת בה דיווחו לי כי הפוליסה נפדתה וזכיתי בשל כך לתשואה מכובדת ביותר".

בעידן בו השקעות בשוק ההון הפכו לבלתי יציבות, תלויות בתנודות השוק, ודורשות הבנה מרובה של פרטי פרטים, ואילו השקעות בשוק הנדל"ן מצריכות הון ראשוני גבוה והתעסקות בלתי פוסקת בניהול הנכס, חברת ADR, אשר מובילה בישראל את סוג ההשקעות בפוליסות ביטוח בארה"ב, משנה את כללי המחשק המוכרים ומציעה השקעה ייחודית, שאינה תלויה בביצועי השוק, עם פדיון ידוע וקבוע מראש.

זאת ההזדמנות הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם להצטרף למסלול שכבש משקיעים רבים ברחבי העולם וליהנות מיציבות פיננסית בתוך תקופה מתעתעת ומאתגרת. 

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות ההשקעה הפופולרית>>>

ADR

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד