כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

כבר לא תקומה: אלי בן דהן יתמודד בבית היהודי

סגן השר לשירותי דת בן דהן הודיע כי יתמודד בפריימריז בבית היהודי, לאחר שהתאמץ להביא לשלום בין בנט לאורי אריאל

בן דהן, פלאש90
בן דהן, פלאש90

סגן השר לשירותי דת, ח"כ הרב אלי בן דהן, הודיע הבוקר (ו') כי יתמודד בבחירות המוקדמות לרשימת הבית היהודי לכנסת ה- 20.

בשבועות האחרונים פעל בן דהן לאחד את השורות בציונות הדתית ולגשר על הפערים בין יו"ר מפלגת הבית היהודי, השר נפתלי בנט ויו"ר מפלגת האיחוד הלאומי, השר אורי אריאל. מאמציו עוד לא נשאו פרי ועדיין השניים לא הגיעו לעמק השווה.

סגן השר הרב אלי בן דהן אמר כי: "עולמי המוסרי מחייב אותי להמשיך באחדות בציונות הדתית ולאפשר למצביעי הבית היהודי לתת לי את המנדט להמשיך ולשרת את עם ישראל".

בן דהן הוסיף "אני מאמין שיש לנו הזדמנות היסטורית להמשיך באחדות בציונות הדתית אל מול מפלגות אחרות במחנה הלאומי שמתפרקות לנגד עינינו, הציבור במדינת ישראל צריך מפלגת ימין חזקה שמאמינה בעם ישראל, בארץ ישראל על פי תורת ישראל".

יו״ר הבית היהודי נפתלי בנט בירך על הצטרפותו למרוץ ואמר: ״אני מברך על הצטרפותו של סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן לפריימריז בבית היהודי. בעבודתי לצידו גיליתי חבר בלב ובנפש שתורת ישראל ועם ישראל עומדים לנגד עיניו. בכהונתו במשרד הדתות הוא דחף בעוז מהפכות ששנים לרבים לא היה האומץ לקדם.

"הרב בן דהן גילה אומץ לב כשהביא את עצמו להכרעת הציבור וציבור הבוחרים ידע לגמול לו על כך. כל מי שרוצה להתמודד בבית היהודי כפי שכל חברי המפלגה מתמודדים מוזמן. זוהי האחדות האמיתית".

יו"ר סיעת הבית היהודי איילת שקד בירכה את סגן השר הרב בן דהן על ההחלטה להתמודד במפלגת הבית היהודי: "הרב אלי הוא איש של עשייה וחיבורים. בזמן קצר הוא קידם רפורמות חשובות, וכל זאת תוך כדי שמירה על ערכים ודרך.

"החלטתו להתמודד בפריימריז היא החלטה אמיצה המעידה על אופיו של הרב אלי- איש יקר שלא פוחד מאתגרים. אני גאה לרוץ לצד הרב אלי, ובטוחה שהוא ימשיך לעשות עבודה נהדרת גם בכנסת הבאה".
אלי בן דהן הבית היהודי בנט אריאל תקומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד