ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
נחטף מבית סבתו

אלפי ברכות ואיחולי יום הולדת לילד החטוף

שגריר ישראל בארצות הברית מיכאל הרצוג במסר לנשיאת הצלב האדום בוושינגטון: "עזרו לנו לשחרר את החטופים מעזה באופן מיידי וללא תנאים" | אלפי מכתבים נשלחו עבור אוהד, ילד בן 9 שנחטף על ידי חמאס

אלפי ברכות ואיחולי יום הולדת לילד החטוף
אוהד בן 9 בשבי חמאס צילום: באדיבות המשפחה

שגריר ישראל בארצות הברית מיכאל הרצוג, הגיע אתמול (שלישי) למשרדי הצלב האדום בוושינגטון על מנת למסור לנשיאת ארגון הצלב האדום ארה"ב חבילת מכתבים עבור הילד אוהד מונדר זיכרי אשר חגג אתמול את יום הולדתו ה-9 בשבי חמאס לאחר שנחטף יחד עם אמו, סבו וסבתו.

השגריר הוביל בשבוע האחרון קמפיין דיגיטלי בארה"ב אשר מטרתו הינה העלאת המודעות למצב החטופים הישראליים והתביעה לשיחרורם המיידי ללא תנאים, וזאת באמצעות משלוח אלפי ברכות ואיחולי יום הולדת לאוהד, אשר נחטף מבית סבתו בניר עוז ב-7 באוקטובר.

השגריר נפגש עם נשיאת ארגון הצלב האדום בארה"ב, גייל מקגוברן ועם נציג הצלב האדום הבינ"ל בארה"ב וקנדה פטריק המילטון, והגיש להם את אלפי המכתבים שנשלחו עבור הילד אוהד מכל רחבי ארה"ב, קנדה ומדינות נוספות ע"מ שיועברו אליו לשבי. השגריר דרש את שחרורם המיידי וללא תנאים של כל החטופים המוחזקים מעל לשבועיים בעזה וביקש כי הצלב האדום יעשה כל הדרוש ע"מ לבקר את כל החטופים ולמסור את המכתבים לאוהד.

השגריר מיכאל הרצוג: "הגעתי למשרדי הצלב האדום בוושינגטון ע"מ להגיש לראשי הארגון את אלפי המכתבים והברכות שנכתבו לאוהד מונדר זיכרי, ילד שמח ואהוב שנחטף על ידי המחבלים האכזריים של ארגון הטרור חמאס. אוהד, ביחד עם עוד כ-220 אזרחים, קשישים, נשים וילדים מוחזקים כבר מעל לשבועיים בעיר עזה בתנאים קשים ובניגוד לחוק הבינ"ל. אני קורא לצלב האדום לפעול נגד פשעי המלחמה של חמאס במגמה להחזיר את כל החטופים ללא תנאים ובמסגרת זו לדרוש ביקור מיידי של כולם ומסירת המכתבים לאוהד".

עוד אמר: "אני מודה לנשיאת הצלב האדום בארצות הברית, גייל מקגוברן ולנציג הצלב האדום העולמי בארה"ב וקנדה פטריק המילטון שנפגשו איתי היום ואני מודה לארגון על שתוף הפעולה עם ממשלת ישראל בנושא ההומניטרי הדוחק".

חטיפה חמאס עזה ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד