ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"עלולים לא להתאושש"

אילון מאסק מזהיר ממלחמת עולם שלישית

אילון מאסק האיש העשיר בעולם מזהיר ממלחמת עולם שלישית. מאסק: "אנחנו צריכים להגיע לשלום באוקראינה ולהחזיר את היחסים הנורמליים עם רוסיה"

אילון מאסק מזהיר ממלחמת עולם שלישית
אילון מאסק צילום: צילום מסך

מיליארדר הטכנולוגיה אילון מאסק אמר כי המלחמה בין ישראל לחמאס בעזה, והמלחמה הרוסית המתמשכת באוקראינה, מגדילות את האפשרות למלחמת עולם שלישית.

מאסק אמר בפלטפורמת הרשת החברתית שלו X: "אנחנו צריכים להגיע לשלום באוקראינה, ואני חושב שאנחנו צריכים להחזיר את היחסים הנורמליים עם רוסיה".

הוא הוסיף, "מלחמת העולם השלישית היא סכנה ציוויליזציונית שממנה אנחנו עלולים לא להתאושש, אז אנחנו צריכים לתת עדיפות להימנעות ממלחמת העולם השלישית, וזה מה שחשוב בעצם".

המיליארדר הציע בעבר הצעה לסיים את המלחמה באוקראינה, ושהיא תוותר על חלקים גדולים של אוקראינה לרוסיה. הוא קרא שוב להפסקת אש, ואמר שהמלחמה נגד רוסיה היא סכסוך קפוא.

בהתייחסו למלחמה בין ישראל לחמאס בעזה עקב מתקפת פתע רצחנית של חמאס, אמר מאסק כי ארצות הברית עשויה להיבחן על ידי הברית בין רוסיה, סין ואיראן.

"אין לנו יתרון מכריע בחוזק תעשייתי", אמר על ארצות הברית. "הבסיס למלחמה הוא כוח כלכלי, במיוחד ייצור תעשייתי, ובעצם מספר הטנקים, הרובים והמל"טים שאתה יכול לייצר, בהשוואה לצד השני".

חמאס עזה מלחמת אוקראינה רוסיה אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד