כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אלי ישי אצל הגראי"ל: "קיבל ברכה"

יו"ר ש"ס לשעבר חבר הכנסת אלי ישי הגיע לביתו של הגראי"ל שטיינמן בבני ברק • לישי הצטרפה רעייתו ציפי ישי, שניהלה בעבר את מטה הנשים בש"ס • דרעי זימן את ישי לפגישה בלשכתו ביום ראשון בניסיון לאחות את השבר • בית הגראי"ל: "בשיחה לא הורה מרן שליט"א בשום צורה כי עליו להתפלג מש"ס. כל הידיעות שפורסמו בענין זה שיקריים!"

אלי ישי היום בבית הגראי"ל שטיינמן (באדיבות המצלם)
אלי ישי היום בבית הגראי"ל שטיינמן (באדיבות המצלם)

בצל המתיחות בתנועת ש"ס ושאלה הפילוג של ח"כ אלי ישי המרחפת באוויר, נכנס הצהריים (ו') חה"כ אלי ישי יו"ר תנועת ש"ס לשעבר למעונו של הגראי"ל שטיינמן ברחוב חזו"א 5 בבני ברק.

לישי הצטרפה לביקור רעייתו הגב' ציפי ישי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ישי הגיע להתייעץ ולבקש את רשות ואת ברכת הגראי"ל להקמת מפלגה חדשה, במטרה להביא קולות חדשים מקהלים חדשים.

יצויין כי יו"ר תנועת ש"ס ח"כ אריה דרעי זימן את ח"כ ישי לפגישה אישית בלשכתו ביום ראשון, בניסיון למנוע את הקרע בתנועת ש"ס.

מבית הגראי"ל שטיינמן נמסר כי "הרב אליהו ישי הגיע היום יחד עם רעייתו אל מרן ראש הישיבה שליט"א. ישי סיפר על התקופה הקשה שהוא עובר. מרן שליט"א אמר לו את הפסוק: שומר פתאים ד'. ובירך אותו שיצליח. בשיחה לא הורה מרן שליט"א בשום צורה כי עליו להתפלג מש"ס. כל הידיעות שפורסמו בענין זה שיקריים!"
אלי ישי שטיינמן שס דרעי פילוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 68 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד