כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לקראת כניסה קרקעית

מהגנה להתקפה: "נתאמן, נתכונן ונלמד את האויב-רק כך ננצח"

גדוד 13 וגדוד 51 של חטיבת גולני, היו הראשונים לתת מענה למתקפה חמאס בשמחת תורה. הכוחות ניהלו קרבות קשים ועיקשים מול מאות מחבלים בגזרת כיסופים ונחל עוז. הגדודים עוברים אימונים רחבים לקראת השלב הבא בלחימה

מהגנה להתקפה: "נתאמן, נתכונן ונלמד את האויב-רק כך ננצח"
אימוני הכוחות צילום: דובר צה"ל

חטיבת גולני עוברת מהגנה להתקפה: גדוד 13 וגדוד 51 של חטיבת גולני, היו הראשונים לתת מענה למתקפה האכזרית של ארגון הטרור חמאס בבוקר יום שבת ה-7.10. הכוחות ניהלו קרבות קשים ועיקשים מול מאות מחבלים בגזרת כיסופים ונחל עוז.

הגדודים, אשר ספגו אבידות רבות, עוברים בימים אלו הכשרה מעמיקה ואימונים רחבים לקראת השלב הבא בלחימה.

מדברי מפקד גדוד 13, סא"ל תומר גרינברג: "גבורתם של נופלי גדוד 13, מלווה אותנו בכל צעד שנעשה. אנחנו נערכים לכניסה קרקעית לרצועה, עם אימונים מפרכים ועיבוד עצמי וקבוצתי שלבסוף יכינו אותנו להילחם ולנצח. הפעם, אנחנו אלה שנפתיע. נגיע בריכוז מאומץ, עם כל היכולות המתקדמות והסטנדרט הגבוה של הגדוד, ונהיה אלו שמנצחים".

מדברי מפקד גדוד 51, סא"ל מאיר אוחיון: "כשלושה שבועות עברו מאותו יום שבת רצחני בו הגדוד לחם, הדף ועשה כמיטב יכולותיו לעמוד במשימה. בשעת המבחן ההיא, לוחמי הגדוד הפגינו עוז ורוח לחימה יוצאת דופן. אנו מנצלים כל דקה לאימונים, ביחד כמסגרת וכיחיד. כל אחד מוצא את ההכי טוב שבו, לא שוכחים את הערכים שלנו, אנחנו בקרב על הבית. יהיה תמרון, וכשהוא יגיע, ננצח".

חמאס עזה שמחת תורה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד