ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תמיכה מועטה בחמאס

מחאה פרו-פלסטינית הופסקה במוסקבה - תשעה נעצרו

המשטרה במוסקבה פיזרה עצרת פרו-פלסטינית ליד שגרירות ישראל, העצרת הבלתי חוקית הסתיימה במעצרים. לפי הדיווח בתקשורת המקומית 9 בני אדם נעצרו בגין התכנסות לא חוקית  

מחאה פרו-פלסטינית הופסקה במוסקבה - תשעה נעצרו
מוסקבה צילום: Pixabay

ביום שני האחרון התקיימה במוסקבה עצרת פרו-פלסטינית לא חוקית מחוץ לשגרירות ישראל ברוסיה. כך דיווח ערוץ הטלגרם Shot. העצרת הבלתי חוקית הסתיימה במעצרים. לפי הדיווח ברוסיה, 9 בני אדם נעצרו.

המפגינים קראו סיסמאות תמיכה במחבלי חמאס שרצחו מעל 1400 ישראלים, ההפגנה לא חוקית מאחר והיא התקיימה ליד בניין הנציגות הדיפלומטית, ובמקום ישנם פרוטוקולים מנהליים אותם הפרו המפגינים "הפרת הנוהל שנקבע לארגון או קיום עצרת".

הפעולות הפרו-פלסטיניות וחמאס ברוסיה הן מקומיות ומעטות במספרן. בעבר נעשה בדאגסטן ניסיון לארגן עצרת תמיכה בפלסטינים. גם שם זה הסתיים במעצרים.

נזכיר כי על רקע ההפגנות האנטי-ישראליות, משרד החוץ של ישראל פינה את עובדי השגרירות במצרים, ירדן, מרוקו, בחריין וטורקמניסטן. בנוסף, משרד החוץ הישראלי סגר זמנית כמה עשרות משלחות דיפלומטיות, כולל במדינות אירופה ודרום אמריקה. ב-21 באוקטובר התפוצץ מטען ליד שגרירות ישראל בניקוסיה. בשבוע שעבר פונתה גם שגרירות ישראל בארגנטינה עקב דיווחים על פצצות.

חמאס רוסיה פלסטינים עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד