ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
על הציון הקדוש

האישור החריג לכניסה לקבר רחל ביום ההילולא

בזמן שכל עם ישראל מתגעגע לתפילות בי"א חשוון אצל אמא רחל – תורמי ועד הרבנים מוחרגים וזוכים לתפילה ממש על הציון הקדוש • בתיאום מול גורמי הביטחון יתקיים מעמד נורא לביטול גזירות בראשות הרה"ג ר' מרדכי גרוס שליט"א • אמא רחל מחכה לכם!

האישור החריג לכניסה לקבר רחל ביום ההילולא
משטרה צילום: Miriam Alster/Flash90

בועד הרבנים מלומדים בסיעתא דשמיא מדהימה בכל הקשור לצדקה ובקיום מעמדי התפילות לזכות התורמים. כך היה בקורונה, כשלמרות ההגבלות המחמירות יתקיימו התפילות הקבועות כסדרן. גם עכשיו – במלחמה, התקבל אישור מיוחד למעמד התפילה בקבר רחל אמנו ביום ההילולא, תפילה שתימשך יום-יום על ידי שליחי ועד הרבנים.

ביום חמישי י"א חשוון אחר הצהריים יתקיים המעמד הנורא לביטול גזירות על ידי מרן הגאון ר' מרדכי גרוס שליט"א, על פי הסוד שגילה סנגורן של ישראל רבי לוי יצחק מברדיטשוב זיע"א. החל מלמחרת יגיעו יום- יום שליחי ועד הרבנים להתפלל על התורמים, כשהם מזכירים כל אחד בשמו ובשם אמו.

קבר רחל הוא המקום היחיד מלבד הכותל המערבי שמכונה 'מקום תפילה', על פי לשונו של רש"י הקדוש. אנשים נוסעים לקברי צדיקים, אפילו מעבר לים, ולא יודעים שמקום התפילה האמיתי כל כך קרוב אליהם.

כשעם ישראל שרויים בצרה, רחל אמנו בוכה וצועקת בשבילם עד שהשם נענה לה – כך מובא במדרש ובספרים הקדושים. אכן רואים כל שנה מחדש שזכות התפילה בקבר רחל מביאה ישועות גלויות.

עכשיו כשאנחנו מאוימים מצפון ומדרום, אבלים על המתים, חרדים לגורל החטופים ורואים את הסכנה בעיניים – אנחנו זקוקים נואשות לבכיות של רחל אמנו לפני כסא הכבוד.

לרחל אמנו יש כח מיוחד לבקש בזכות הויתור העצום ללאה, מתוך אכפתיות וחמלה על אחותה. כשאנחנו באים לבקש על קברה בזכות הצדקה והערבות של אחים יהודים, יש לתפילה הזו עוצמה כפולה ומכופלת.

כל אחד צריך ישועה, ישועה פרטית וישועה כללית. זה הזמן לבקש ולהתחנן לאמא רחל שלא תפסיק לבכות עד שניגאל.

אני רוצה שמאמע רחל תבכה בשבילי >>>

קבר רחל ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד