כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"לא נעמוד מנגד"

תקציב הרשות לזהות לאומית יהודית יועבר לצרכי מהמלחמה

סגן השר אבי מעוז פנה למנכ"ל משרד ראה"מ יוסי שלי בהצעה להפנות את תקציב הרשות לזהות לאומית יהודית לצרכי המלחמה. סגן השר מעוז: "איננו יכולים לעמוד מנגד כאשר עם ישראל כולו נמצא במערכה מול אויב אכזרי העומד עלינו לכלותינו"

תקציב הרשות לזהות לאומית יהודית יועבר לצרכי מהמלחמה
אבי מעוז צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סגן השר במשרד ראש הממשלה, ח"כ אבי מעוז פנה אמש (שלישי) במכתב למנכ"ל משרד רה"מ, יוסי שלי, בהצעה להפנות את תקציב הרשות לזהות לאומית יהודית ואת התקנים שלה לסיוע למפונים ולצרכים נוספים הנובעים מהמלחמה באמצעות משרד רה"מ.

מנכ"ל משרד רה"מ נענה להצעתו של סגן השר ובישיבה שהתקיימה בהשתתפות מנכ"ל משרד ראש הממשלה וראש הרשות לזהות לאומית יהודית הוחלט להפנות את תקציב הרשות לסיוע למפונים מעוטף ישראל ומערי וישובי הדרום וכן למפונים מקרית שמונה ומשאר ישובי הצפון.

סגן השר אבי מעוז אמר: "איננו יכולים לעמוד מנגד כאשר עם ישראל כולו נמצא במערכה מול אויב אכזרי העומד עלינו לכלותינו. אנו שמחים שניתנה לנו ההזדמנות להתגייס לטובת האחים שלנו מישובי העוטף מערי הדרום, ומערי וישובי הצפון".

מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי אמר: "אנחנו משלבים את הרשות על תקציבה ועל עובדיה במטה שהוקם במשרד רה"מ ואנו מתכוונים להשתמש בכוחות הנוספים שהצטרפו אלינו ולמקסם את הסיוע שניתן לתושבי העוטף ולטובת האזרחים שפונו מבתיהם בשל המלחמה.

ראש הרשות אמר: "מרגע בו פרצה המלחמה בבוקר שמחת תורה, היה ברור כי לא נוכל להפטיר כדאשתקד ובמקום תכניות העובדה השוטפות, נפנה את כל תקציב הרשות לסיוע ולשיקום משפחות המפונים ולמען חיזוק חוסנה האזרחי של מדינת ישראל בשעה הקשה בה היא ניצבת".

מלחמת חרבות ברזל אבי מעוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד