ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"לא מבדיל בין אויב לאוהב"

בנט נגד הממשלה: "שגיאה מוסרית ומעשית חמורה"

ראש הממשלה לשעבר תוקף את הממשלה בעקבות מחמאות שהרעיף ראש המל"ל הנגבי על קטאר בשל מעורבותה במו"מ לשחרור החטופים בעזה. "מטרת ישראל המוצהרת היא השמדת חמאס. ‏מטרת קטאר היא הפוכה בדיוק: הצלת חמאס" | היועצת המדינית לשעבר של בנט: ‏"כנראה שאין הרבה ברירות פה"

בנט נגד הממשלה: "שגיאה מוסרית ומעשית חמורה"
נפתלי בנט צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

‏לאחר שראש המל"ל צחי הנגבי הודה בציוץ מפתיע לקטאר על מעורבותה במשא ומתן לשחרור החטופים מארגון הטרור חמאס, ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תוקף את הצעד וטוען כי מדובר בשגיאה חמורה.

"ממשלת ישראל שוגה שגיאה מוסרית ומעשית חמורה", הוא כותב לפני זמן קצר. "‏קטאר אינה 'שותפה חיונית לפעולות הומניטריות ולפעולות דיפלומטיות'.
‏קטאר היא האויב עצמו".

ראש הממשלה לשעבר מסביר כי "‏קטאר מממנת, מסייעת ומתחזקת את ארגון הטרור חמאס-דעאש. ‏מטרת ישראל המוצהרת היא השמדת חמאס.
‏מטרת קטאר היא הפוכה בדיוק: הצלת חמאס".

לדברי בנט, "‏איך נוכל להשמיד את האויב אם אנחנו מחלקים מחמאות לספונסר הראשי שלה, למען השם? מה לנו להלין על ארדואן אם אנחנו מחמיאים למדינה שמעניקה חסות ותמיכה לחמאס?"

עוד כותב בנט כי "קטאר מפעילה מניפולציות כאילו הומניטריות ('קטאר לוחצת על חמאס לשחרר חטופים') ותנופף מולנו עסקאות מוגבלות של שבויים כל כמה ימים כדי לבלבל את ישראל ולבלום את פעולתה להשמדת חמאס".

"‏ראש ממשלת ישראל הצהיר שמטרתנו להשמיד את חמאס כליל". לדבריו, "‏מי שלא מבדיל בין אויב לאוהב לא יוכל להשמיד את האויב. ‏בבלבול לא מביאים לניצחון".

היועצת של בנט לשעבר חולקת על דעתו של מעסיקה לשעבר וכותב כי "אף אחד לא מצייץ מיוזמתו מחמאות לקטר, שהיא כאמור הזרוע המדינית האמיתית של חמאס, אם הוא לא חייב לצייץ מחמאות לקטר. ‏כנראה שאין הרבה ברירות פה.

‏זה סוג הדרישות שהקטרים מתעקשים עליהן, גם במקרים של שחרור בני ערובה אמריקנים ופעולות תיווך אחרות: תודות והכרה פומבית מכאן עד השמים. שירשם. בקיצור הלוואי עלינו רבע מהתחכום שלהם".

מלחמת חרבות ברזל צחי הנגבי נפתלי בנט חמאס חטופים עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד