ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

פיגוע: מחבל תקף משפחה חרדית מביתר

פיגוע בכביש 60 - סמוך לצומת חוסאן: מחבל תקף באמצעות חומצה בני משפחה, נורה ברגלו ונפצע בינוני • דיווח: במקום ששה נפגעים, זוג הורים וארבעה ילדים - כולם במצב קל, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם • צומת חוסאן חסום לתנועה • בפנים: וידאו ותמונות מהזירה

צילום: אריאל פינדר
צילום: אריאל פינדר

בימין מאשימים את אבו מאזן
בתגובה לפיגוע בירושלים אומר ח"כ דני דנון: "ההסתה של אבו מאזן היא זו שמובילה לפגיעה בילדים חפים מפשע ולירי על שגרירות ישראל ביוון. השקט המדומה בירושלים הוא זמני והמחבלים פועלים בכל החזיתות נגד ישראל. הססנות נגד הרשות הפלסטינית פוגעת בנו בצורה קשה. עלינו לנקוט במדיניות נחרצת הרבה יותר ולהחזיר את הביטחון לאזרחים בישראל".

חה״כ מירי רגב הגיבה: ״אני מברכת את כוח צה״ל אשר ירה ולכד את המחבל ששפך חומצה על שישה בני משפחה, סמוך למחסום המנהרות שבפרוזדור ירושלים. הטרור ממשיך בניסיונותיו לפגוע באזרחים בכל דרך אפשרית. אנו חייבים להלחם בטרור בעקשנות ובנחישות. אבו מאזן ממשיך בהסתה ברורה ומסוכנת נגד ישראל ומטיח האשמות חסרות שחר בנוגע למותו של הרוצח זיאד אבו עין, ובכך ממשיך לחזק ולעודד את הטרור הרצחני והמסוכן שמחפש רק עוד ועוד דרכים לפגוע בישראל ובאזרחים. אני מאחלת החלמה מהירה ובריאות לפצועים״.

צילום: אריאל פינדר








חומצה מחבל פצועים חוסאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד