כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

נעצר חייל שאיים על חייו של ח"כ פריג' ממרצ

בעקבות עימות על שירו של עמיר בניון, כתב החייל בפייסבוק: "הוא בכוח רוצה כדור בין העיניים"

ח"כ עיסאווי פריג. צילום: פלאש90
ח"כ עיסאווי פריג. צילום: פלאש90

לוחם צה"ל בן 19 מנצרת עילית, נעצר לאחר שעל פי החשד איים בפייסבוק על חייו של חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממפלגת מרצ.

אתמול (שישי) עצרו שוטרים מתחנת נצרת עלית חייל צה"ל, מאחר ונחשד כי איים באמצעות הפייסבוק על חבר הכנסת עיסאווי פריג'. האיומים נכתבו בעקבות ויכוח סביב שירו השנוי במחלוקת של הזמר עמיר בניון. "הוא בכוח רוצה כדור בין העיניים", כתב החשוד בדף הפייסבוק.

עו"ד סעיד חדד, פרקליטו של החייל, אמר כי "מדובר בחייל בודד המשרת ביחידה קרבית. בעקבות אירועים טראומתיים שעבר במבצע 'צוק איתן', נוצר אצלו כעס על התבטאויותיו של ח"כ פריג'".

בחיפוש שערכה המשטרה בביתו של החייל, נמצא המחשב שבו כתב את דברי האיום. בצאת השבת הובא החשוד לבית משפט השלום בנצרת, שם הוארך מעצרו עד למחר בשעה 12:00.

"איומים על חיי לא יגרמו לי להפסיק לפעול למען חברה טובה יותר, חיים משותפים וסוף לגזענות", כתב ח"כ פריג'. "אמשיך להיות חלק מהמחנה שרוצה חיים טובים יותר".

פריג' הוסיף ואמר כי הוא "שמח שהמשטרה מתייחסת לנושא ברצינות. פעילות המשטרה חשובה גם כדי להיאבק בשיח השנאה והאיומים שהפך למרבה הצער ליותר ויותר שכיח בחברה הישראלית. כמי שמאמין בחשיבותה של השותפות הערבית יהודית, אמשיך להיאבק למען שוויון וחיים משותפים במדינת ישראל ולא אתן לגורמים קיצוניים, מלאי שנאה ומשטמה, לפגוע במחוייבותי לפעול למען הערכים בהם אני מאמין".
עיסאווי פריג איומים פייסבוק חבר כנסת עמיר בניון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד