כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מקורבי ישי: ההחלטה בידי דרעי

לקראת הפגישה מחר בין דרעי וישי, חושפים מקורבי האחרון ל'בחדרי חרדים': "הדרישה של ישי בגיבוי הרב מאזוז היא הרכבת רשימה בשיטת הריץ'-רץ', איש של אריה ואיש של אלי לסירוגין" • "ישי היה פורש מהתנועה לאחר האירועים שנעשו במפלגה כנגד מספר אישים המקורבים אליו, אלא שהוא פועל ויפעל רק על פי דעת תורה"

צלם:פלאש90
צלם:פלאש90

ימים לא שקטים עוברים על תנועת ש"ס, החוששת מפילוג אפשרי של יו"ר המפלגה לשעבר ח"כ אלי ישי מהתנועה בימים הקרובים.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומרים הערב (מוצ"ש) מקורבים לישי, כי בסוף ההחלטה נתונה בידי יו"ר התנועה ח"כ אריה דרעי. לדבריהם, ישי העביר בימים האחרונים את דרישתו של הגר"מ מזוז, ראש ישיבת כיסא רחמים, על כך שבחירת הח"כים לרשימת ש"ס לכנסת ה-20 תתקיים על ידי דרעי וישי במתכונת ריץ' רץ' - אחד מאנשי דרעי ואחד מאנשי ישי, כך שחצי מהרשימה תורכב על ידי ישי וחציה על ידי דרעי.

מקורבי ישי מוסיפים ומציינים כי "באם לא תתקבל הדרישה הזאת - ישי צפוי לפנות לרבנים אשר עימם הוא מתייעץ בקביעות, כמו הרב מזוז, והם יכריעו האם לפרוש ולהקים מסגרת חדשה. מצידו של ישי הוא היה פורש מהתנועה לאחר האירועים האחרונים שנעשו במפלגה כנגד מספר אישים המקורבים אליו, אלא שישי פועל ויפעל רק על פי דעת תורה".

יצויין כי יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, זימן פגישה עם אלי ישי למחר (א) בניסיון להגיע לפשרה ולהבנות, כדי למנוע את פיצוץ והקמת מפלגה חדשה שתתמודד מול ש"ס בבחירות הקרובות. ל'בחדרי חרדים' נודע כי עדיין לא סוכם על שעת הפגישה ולא בטוח שהיא תתקיים לאור המתח הרב הקיים בין השניים.

גורמים בש"ס מסרו בתגובה: "המאבק של אלי הוא לא מול אריה כעת, הוא מול מועצת החכמים ובעיקר הרב בעדני (שהיה קרוב אליו)... ולכן טרם נקבעה פגישה בין אריה לאלי מחר, אריה מחכה להנחיות ממועצת חכמי התורה".
דרעי ישי שס מזוז פגישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד