כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
7 משאיות ענק

המחווה המרגשת של ענקית הרכב למען תושבי העוטף

לפני כמה ימים יצאו אנשי קבוצת שלמה כדי לסייע במבצע חילוץ מיוחד למען תושבי כפר עזה שפונו לשפיים במהלך המלחמה ונאלצו להשאיר את המכוניות שלהם מאחור. עובדי החברה יצאו עם 7 משאיות ענק לשינוע רכבים וגם עם צוותים של מכונאים ומומחי חילוץ 

המחווה המרגשת של ענקית הרכב למען תושבי העוטף
מכוניות תושבי כפר עזה צילום: יח"צ

בימים קשים אלה, חברות מסחריות רבות בענף הרכב מתגייסות למלחמה, כל אחת בדרכה, אבל מקרה אחד תפס את תשומת ליבנו בגלל היקף הנתינה והסיוע שהיה אמיתי, כנה ושימושי: כך לפני כמה ימים יצאו אנשי קבוצת שלמה כדי לסייע במבצע חילוץ מיוחד למען תושבי כפר עזה שפונו לשפיים במהלך המלחמה ונאלצו להשאיר את המכוניות שלהם מאחור, כלומר הם גם הגיעו למרחק של מאות קילומטרים מהבית וגם מצאו עצמם בלי "רגליים" שיאפשרו להם לנסוע ממקום למקום.

במוקד של קבוצת שלמה התקבלה פנייה מטעם החמ"ל האזרחי בבקשה לסייע להעביר 35 מכוניות של תושבי כפר עזה לשפיים ובקבוצת שלמה נרתמו למשימה מיידית: עובדי החברה יצאו עם 7 משאיות ענק לשינוע רכבים וגם עם צוותים של מכונאים ומומחי חילוץ שדאגו לתקינות של המכוניות וגם שטפו אותן לפני המסירה.

לדברי אילון הרוש, מנכ"ל חטיבת השירות של הקבוצה: "לא יכלנו להישאר אדישים, מייד הוצאנו משלחת חילוץ לדרום. הדרך הייתה לא פשוטה, המראות הפכו למזעזעים יותר ויותר ככל שהתקרבנו לאזור העוטף. ברגע שאתה שם אתה מבין את גודל האסון שאירע, לצד ההבנה גם תחושת השליחות מתחדדת. במהלך העמסת הרכבים החלו לפעול אזעקות צבא אדום ומעל הצוות עפו פצמ"רים שליוו אותנו עד היציאה מהעוטף. הרגע בו תושבי העוטף קיבלו בחזרה את הרכבים, החיוך על פניהם, ההרגשה שחלק מתחושת העצמאות שבה אליהם, עבורנו זה היה שווה הכל. יחד ננצח!"

הפעילות המבורכת של קבוצת שלמה למען תושבי העוטף אינה היחידה: בקבוצה מפעילים "יחידה מיוחדת" של החברה שמפעילה משאיות ורכבים שונים שמעבירים ללוחצי צה"ל ציוד. בנוסף עוסקת החברה בחלוקת מזון לכוחות הביטחון. ואם אתם תוהים איך תדעו לזהות שמדובר במתנדבים של קבוצת שלמה התשובה פשוטה: הקבוצה עטפה את מטה החברה בדגלי ישראל מבחוץ ומבפנים כדי שמחויבותה לניצחון במלחמה ולאחדות העם לא תישכח.

 

 

 

עזה חמאס כפר עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד