ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

לבני: "נוריד את הזבל"; כץ: "תגידי, את על סמים?"

זה מזג האוויר או מערכת הבחירות שבפתח? ציפי לבני השתלחה אתמול בנתניהו, וגררה תגובה נזעמת של שר התחבורה ישראל כץ • לבני - "אני ובוז'י נוריד את הזבל"; השר ישראל כץ: "מאז שהופסק הקשר עם אבו מאזן היא פשוט יצאה מאיזון. מכורה למגעים עם פלשתינים - לא מסוגלת להיגמל" • יו"ר הכנסת היוצאת חזה זאת מראש וניסה להזהיר

ישראל כץ, פלאש90
ישראל כץ, פלאש90

שיח הבחירות יוצא משליטה: אמש (מוצ"ש) השתתפה ח"כ ציפי לבני בתוכנית סאטירה של ערוץ 2 'מצב האומה', וסנטה בראש הממשלה נתניהו בביטויים שלא נשמעו במערכת בחירות זה עידן ועידנים, התגובה לא איחרה לבוא והבוקר תוקף השר ישראל כץ את לבני בחזרה.

שר התחבורה ישראל כץ כתב בדף הפיסבוק שלו: "לבני על סמים? אתמול ב'מצב האומה' ראינו דמות הזויה שהטיחה ברה"מ גידופים חסרי תקדים: ״אני ובוז׳י נוריד את הזבל״, ועוד. איזה סגנון ואיזו רמה! מאז שהופסק הקשר עם אבו מאזן היא פשוט יצאה מאיזון. מכורה למגעים עם פלשתינים - לא מסוגלת להיגמל".

אולי היה מי שחזה את זה כבר - בישיבה האחרונה של הכנסת ה-19 קרא יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לחברי הכנסת: ״אני מפציר בכם: אנא, נהגו ככל האפשר בריסון ובאיפוק. אל תיגררו לדברי בלע, השמצה והסתה; אל תיבנו מהלבנת פניו של הזולת או מהשחרת היריב האידיאולוגי.

"הציבור שבע מהטלות הרפש ההדדיות ויתקשה לספוג תקופה נוספת של קמפיינים שליליים. די והותר היה לנו בשיח האלים והבוטה שרווח ברחוב וברשתות החברתיות. הבה נשאף להוות דוגמה ולהיות מעל לכל זה".
ישראל כץ ציפי לבני בחירות קמפיין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד