כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
קשר מיוחד

הראש"ל על הגרב"מ אזרחי: "עם ישראל איבד עמוד של תורה"

הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף התבטא הבוקר עם הסתלקותו של מרן ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי זצ"ל: "עשרות אלפי תלמידיו למעלה משבעים שנה של הרבצת תורה ממשיכים את מורשתו ומושפעים מתורתו ומדרכו המיוחדת בחדוות התורה והשקיעות בלימוד שהוא היה דוגמה מהלכת לה כל ימי חייו".

הראש"ל על הגרב"מ אזרחי: "עם ישראל איבד עמוד של תורה"
הראש"ל עם הגרב"מ אזרחי זצ"ל צילום: יעקב כהן

הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף התבטא הבוקר עם הסתלקותו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי זצ"ל "וי לארעא דישראל דחסרא גברא רבה".

קשר מיוחד היה לראש הישיבה הגרב"מ זצ"ל עם הראש"ל הגר"י יוסף מרן הגרב"מ אף היה מגיע תדיר לשיעור השבועי ביזדים במוצאי שבת ונושא דברים.

"שמעתי בכאב ובצער עמוק על הסתלקותו מאיתנו של שריד אחרון לדור דעה, מרן ראש הישיבה גאון ישראל, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי זצ"ל ראש ישיבת 'עטרת ישראל', תורה אגוני מגנא ואצולי מצלא ועם ישראל איבד עמוד של תורה והגנה דווקא בימים בהם הוא זקוק להם יותר מכל", התבטא הראש"ל. 

"עשרות אלפי תלמידיו למעלה משבעים שנה של הרבצת תורה ממשיכים את מורשתו ומושפעים מתורתו ומדרכו המיוחדת בחדוות התורה והשקיעות בלימוד שהוא היה דוגמה מהלכת לה כל ימי חייו".

"המקום ינחם את משפחתו הכבודה ותלמידיו הרבים ויה"ר שיעתיר בתפילה ממקום מושבו בשמי מרום על עם ישראל הנתונים בצרה ויקוים בנו מה שנאמר ובילע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים אמן".

הרב ברוך מרדכי אזרחי הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד