כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שר הבריאות ביקר במרפאה הניידת של מאוחדת סמוך למלונות המפונים בים המלח

שר הבריאות הרב אוריאל בוסו שיבח את מאוחדת ואמר: ״אני מעריך את הגמישות הרבה שאתם מפגינים בימים אלה ואת הדרך שבה אתם פועלים סביב השעון כדי להתאים את המענה הרפואי לצרכים המשתנים של התושבים המפונים״ • עמוס מאור סמנכ"ל מאוחדת: ״זו הניידת הראשונה מסוגה בארץ שהיא למעשה מרפאה ניידת על כל המשתמע מכך״

שר הבריאות ביקר במרפאה הניידת של מאוחדת סמוך למלונות המפונים בים המלח
ביקור שר הבריאות במלונות המפונים צילום: מאוחדת

כחלק מההערכות של מאוחדת מיד עם תחילת המלחמה, לדאוג לשירותי הבריאות לאלפי המשפחות שנטשו את ביתם ביישובי עוטף עזה ובערי הדרום, הוחלט בהנהלת מאוחדת על הנגשת שירותי הרפואה למפונים באמצעות הבאת ניידות רפואה מיוחדות שמגיעות בסמוך למלונות ים המלח, עם טובי הרופאים והמומחים ועם הציוד הרפואי המתקדם ביותר.

השבוע הגיע שר הבריאות הרב אוריאל בוסו לביקור מיוחד במרפאה הניידת של מאוחדת, שמוצבת בימים אלה בסמוך למלונות ים המלח, ומעניקה שירות לנשים שפונו מבתיהן, ביניהם שירותי רפואת נשים, אולטרסאונד ומעקב הריון.

בסיור השתתפו סמנכ"ל רפואה במאוחדת ד"ר דב אלבוקרק, סגן מנהל מחוז דרום ומנהל התפעול איציק שושני ודודי שוורץ יועץ המנכ"ל.

השר בוסו שהתפעל מהמרפאה הניידת שמכילה את כל מה שקיים במרפאה סטנדרטית, שיבח את ההירתמות של צוותי מאוחדת במצב מלחמה ואמר: "אני מעריך את הגמישות הרבה שאתם מפגינים בימים אלה ואת הדרך שבה אתם פועלים סביב השעון כדי להתאים את המענה הרפואי לצרכים המשתנים של התושבים המפונים. למערכת הבריאות יש תפקיד חשוב בהתאוששות מהאירועים הקשים שפקדו אותנו, ואתם הצלחתם להרים את הכפפה באופן מיידי ולהירתם למשימה הלאומית".

סמנכ"ל מאוחדת עמוס מאור: "מדובר בניידת ראשונה מסוגה שלקוחות מאוחדת יקבלו בה את כל מערך בריאות האישה על ידי טובי המומחים ואנשי המקצוע שנרתמו למשימה. הנגשנו עבור תושבי הדרום את כל השירותים של בריאות האישה במקום אחד יחד עם כל הטכנולוגיה המובילה והמתקדמת. זו הניידת הראשונה מסוגה בארץ שהיא למעשה מרפאה ניידת על כל המשתמע מכך. מאוחדת היא הראשונה שנרתמה לסייע ולהביא לאלפי לקוחותיה שפונו מבתיהם את שירותי הרפואה עד למקום שבו הם נמצאים

קופת חולים מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד