כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"אֵיפֹה בָּנַי הַיְקָרִים"

אביו של אורי שנחטף לעזה הגיע עם האב ששיכל את בניו במירון - לקבר רחל

אביו של אורי דנינו שנחטף לעזה הגיע להתפלל בקבר רחל. בבכיות עצומות הם זעקו את תפילת הבקשות של המקובל רבי יהודה פתיה. זְכוּת רָחֵל זְכוֹר הָקֵל לְבָנֶיךָ הַנְדוּדִים, "הָלְכָה לִשְׁאוֹל מֵאָבוֹת כֹּל אֵיפֹה בָּנַי הַיְקָרִים, לְכִי שַׁאֲלִי"

אביו של אורי שנחטף לעזה הגיע עם האב ששיכל את בניו במירון - לקבר רחל
אלחנן דנינו עם הרב נחמן אלחדד בקבר רחל צילום: באדיבות המצלם

אלחנן דנינו אביו של אורי דנינו שנחטף לעזה הגיע להתפלל בקבר רחל עם הרב נחמן אלחדד ששיכל את שני בניו באסון מירון.

עין לא נשארה יבשה אתמול בקבר רחל בחצות לילה של ההילולא - תפילתו של המקובל רבי יהודה פתיה נאמרה אמש בחצות, סמוך למצבת קבורת רחל אמנו בבית לחם.

כל מי שנכח במקום לא היה יכול שלא להצטרף לבכיו של אביו של אורי דנינו שנחטף לעזה. תפילת הבקשות בבכיות עצומות נערכה ע"י נינו של רבי יהודא פתייא, החזן רבי מאיר נחמן אלחדד. שם מופיעה התפילה המיוחדת שחיבר זקנו, עת עמד הצורר הגרמני ימ"ש להכנס לארץ ישראל וברגע האחרון התבטלה הגזירה.

זְכוּת רָחֵל זְכוֹר הָאֵל לְבָנֶיךָ הַנְדוּדִים שֶׁהִכְנִיסָה אֶת צָרָתָהּ לְחוּפָּתָהּ בְּלֵיל שִׁמּוּרִים, הַקְשִׁיבָה נָּא מִשְּׁחָקִים קוֹל בְּרָמָה מַפִּיל חוֹמָה הַנִּשְׁמַע לְמֶרְחַקִּים מְיַלֶּלֶת וְשׁוֹאֶלֶת הַנִּקְבֶּרֶת בְּפָרָשַׁת דְּרָכִים אַיֵּה יוֹסֵף אַיֵּה חוֹפֵף אֲהָהּ לִי עַל בֶּן נְעוּרִים אַיֵּה בֶּן אוֹנִי לֹא רָאַנִי וְלֹא יָנַק מֵהַדַּדִּים הָלְכָה לִשְׁאוֹל מֵאָבוֹת כֹּל אֵיפֹה בָּנַי הַיְקָרִים.

קבר רחל חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד