כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

עוד אחד לסל: דני דיין יתמודד בבית היהודי

יו"ר מועצת יש"ע לשעבר דני דיין, הודיע היום במסיבת עיתונאים משותפת עם בנט על התמודדותו בפריימריז של הבית היהודי

דני דיין, פלאש90
דני דיין, פלאש90 צילום: פלאש 90

יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, הודיע היום (ראשון) על התמודדותו בפריימריז של הבית היהודי. דיין הודיע את הדברים במסיבת עיתונאים שערך בירושלים עם יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט.

דני דיין נולד בבואנוס איירס למשפחה ציונית ועלה לישראל בשנת 1971. דיין היה פעיל 'תנועת התחיה' שנמנה על ראשיה ואף שימש בהתנדבות כמזכ"ל שלה במקביל לניהול עסקיו. עם היעלמות 'התחיה', עבר לפעילות בתנועת 'הליכוד'.

דיין נחשב בעל השפעה בליכוד, ומקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו. לפני גיוסו לצה"ל עמד בראש מעוז תל אביב של תנועת בית"ר, כשעל חניכיו נמנתה ציפי לבני.

בימי האינתיפאדה הראשונה עזבו הוא ורעייתו עינת את עיר מגוריהם תל אביב מטעמים אידיאולוגיים, והם עברו להתגורר בישוב מעלה שומרון, יישוב קהילתי של דתיים וחילוניים.

"הבית היהודי נמצאת בתנופה גדולה בתקופה האחרונה. אנחנו מתבשרים על עוד ועוד מצטרפים חדשים למפלגה: דתיים מכל הגוונים, חילונים, מסורתיים, מועמדים ציוניים שאינם יהודים, כל מי שאוהב את מדינת ישראל ומקבל את ערכי הציונות הדתית", אמר בנט במסיבת העיתונאים. "אנחנו רואים את הסחף אלינו מכל המפלגות, הגיעו אלינו מתמודדים מישראל ביתנו, והיום אני מתכבד שמגיע אלינו דני דיין, שהיה חבר ליכוד עד עתה".

דיין אמר במסיבת העיתונאים כי, "יש שלוש תפיסות שקיימות בעניין המדיני: יש מי שאומרים כן למדינה פלסטינאית. זהו מחנה הנסיגות שעלול להמיט אסון על ישראל. יש את מחנה "כן, אבל". מחנה זה הביא אותנו להקפאה בבניה בהתיישבות בשבעת החודשים האחרונים, וזה בלתי מתקבל על הדעת. ואין דבר יותר טבעי מבחינתי מאשר להצטרף למפלגה היחידה שאומרת בצורה ברורה – לא למדינה פלסטינית".
דיין פלאש בנט הבית היהודי התמודדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד