כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
קמיעות מיוחדים

חוט אדום מקבר רחל: הרבנית קולדצקי בקמיע שמירה מיוחד

עם חוט אדום בידה תקיף בתו של מרן שר התורה זצ"ל, את הציון הקדוש, שבע פעמים - כמנהג המקובל מדורי דורות, ולאחר מכן תעניק קמיעות מיוחדים לתורמי 'קופת העיר'

חוט אדום מקבר רחל: הרבנית קולדצקי בקמיע שמירה מיוחד
קבר רחל צילום: באדיבות המצלם

במיוחד לימי ההמתנה והמתיחות הביטחונית, כשעם ישראל עוד מתקשה להתאושש מהאסון הנורא בשמחת תורה, ונערך למלחמה ארוכה וממושכת שעלולה להתפתח למספר חזיתות, מקבל הציבור בשורה משמחת, על סגולה מיוחדת ונפלאה על ידי הרבנית קולדצקי תליט"א, בתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל.

לקבלת קמיע רחל אימנו של הרבנית קולדצקי הקליקו כאן>>>

הרבנית קיבלה הסמכה מיוחדת לכך מאביה הקדוש זצ"ל. במשך שנים רבות נהגה אמה לברך את נשות ישראל באהבה רבה, ומרן שר התורה היה שולח לא מעט יהודים לבקש את ברכתה.

כשנפטרה הרבנית קנייבסקי, פנה מרן שר התורה לבתו הרבנית קולדצקי, והורה לה למלא את מקום אמה, לברך את נשות ישראל ואת עם ישראל כולו, ובירך שיתקבלו ברכותיה ותפילותיה בשמים.

כמיטב המסורת הנהוגה בקרב העולים לקבר רחל מדורי דורות, תביא איתה הרבנית חוט אדום, כסגולה נגד עין הרע ולשמירה מכל רע, ולאחר שתתפלל בדמעות שליש לישועת הכלל והפרט, היא תסובב את הקבר ותערוך שבע הקפות כשבידיה החוט האדום.

לאחר מכן תחלק הרבנית את הקמיע לשמירה והחוט האדום לכל התורמים והתורמות של 'קופת העיר', הקופה שאביה מרן שר התורה היה רואה בה כפרויקט חיים אישי שלו, ושבה השקיע כוחות רבים באופן תמידי.

וכך, בימים מתוחים אלו יקבלו התורמים קמיע של שמירה, קמיע של ברכה, קמיע של ישועה.

לסגולה העתיקה, יצטרפו הכח העצום של דמעותיה של רחל אמנו שמבכה על בניה וממאנת להינחם, ובמיוחד כשעם ישראל קובר את חלליו הרבים, בווודאי זרם הדמעות מתגבר שבעתיים, וממיס את שערי השמים.

לאלו יצטרף כוחה של מצוות הצדקה, שיכול להציל ממוות ולהסיר מעל התורמים ומעל כל בית ישראל את הגזירות הקשות, ונזכה כולנו יחד להינצל מכל רע, בזכות מצוות הצדקה ובכוחה של הסגולה העתיקה.

לקבלת קמיע רחל אימנו של הרבנית קולדצקי הקליקו כאן>>>


קבר רחל קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד