י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הריאיון של ליפשיץ

אחרי הסערה הציבורית: מנכ"ל איכילוב זומן לשיחה במשרד הבריאות

אחרי הסערה בעקבות מסיבת העיתונאים שנערכה באיכילוב בה דיברה החטופה יוכבד ליפשיץ על חוויותיה בשבי החמאס, זומן מנכ"ל בית החולים פרופ' רוני גמזו לשיחה עם מנכ"ל במשרד הבריאות

אחרי הסערה הציבורית: מנכ"ל איכילוב זומן לשיחה במשרד הבריאות
פרופסור גמזו באיכילוב צילום: בית חולים איכילוב

אחרי הסערה הציבורית שנוצרה עקב החלטת בית החולים איכילוב לכנס מסיבת עיתונאים עם החטופה יוכבד ליפשיץ, זימן מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב את מנכ"ל בית החולים פרופ' רוני גמזו לשיחה, כך פורסם ב"וויינט".

גמזו מסר בתגובה לדיווח: "אכן התקיימה פגישה. שיחת הפקת לקחים על כלל האירוע. קבלה, טיפול רפואי וכיסוי תקשורתי. חשוב להסדיר נוהל על כל ההיבטים כדי שבעזרת השם במקרים הבאים כל בתי החולים יפעלו על-פי נוהל אחיד".

נזכיר כי בישראל נשמעה ביקורת רבה בעקבות מסיבת העיתונאים מבית החולים של יוכבד ליפשיץ ששוחררה ביום שני משבי החמאס. לצד התלאות שעברה, סיפרה ליפשיץ כי זכתה ליחס טוב בשבי החמאס. דבריה חובקו על ידי ארגון הטרור שכבר משתמש בהם לתעמולה בעולם.

אבי שושן, דובר בית החולים איכילוב התייחס להצהרתה של יוכבד ליפשיץ והבהיר כי "אף גורם ממשלתי או בטחוני לא תדרך או נתן לי נהלים לגבי התנהלות תקשורתית מול החטופות שחזרו משבי".

לדבריו, "כל כלי התקשורת היו בבית החולים משעה חמש בבוקר וביקשו לראיין את החטופות והמשפחות. נאלצנו להוציא בכוח צלמים וכתבים מתוך המחלקה בה הן מאושפזות. במקביל המשפחה כבר החלה לתת ללא תיאום איתנו ראיונות באיכילוב לערוצים כמו CNN למשל".

בית חולים בית חולים איכילוב חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד