כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
גם בשעת מלחמה

לאור המצב: הזדמנות יוצאת דופן לקבל מעטפת ליווי מקיפה ללימוד מסחר

איך מרוויחים גם בשעת מלחמה? האם ניתן להביא משכורת מכובדת כשיושבים בבית? • שמילי קורמן, מנכ"ל בית הספר החרדי ללימודי שוק ההון ומי שהפך למאסטר בתחומו, נכנס מתחת לאלונקה ומעניק ללא עלות מעטפת ליווי ולמידה מלאה בשווי 12,000 ש"ח, שתוביל את התלמידים למסחר חכם ומקצועי בשוק ההון • כמה שעות בשבוע מהבית ואפשרויות רווח נאות במיוחד • מתנה שלא כדאי לפספס

לאור המצב: הזדמנות יוצאת דופן לקבל מעטפת ליווי מקיפה ללימוד מסחר
שמילי קורמן צילום: יח"צ

בימים כתיקונם שמילי קורמן עסוק מאוד בליווי עשרות תלמידים למסחר מקצועי בשוק ההון. בזכות שיטת BSL, השיטה הייחודית שהוא פיתח ומלמד בבית הספר החרדי לשוק ההון, הוא מוביל את תלמידיו ליצור תשואות נאות בעבודה של כמה שעות בשבוע מול המחשב.

בשל המצב, החליט שמילי כי הוא מעוניין לתרום מהידע העצום שלו ומהניסיון העשיר בליווי תלמידים למסחר בשוק ההון, ולהעניק לחמישה אנשים מעטפת ליווי ותמיכה מלאה בשווי 12,000 ש"ח - ללא עלות.

הירשמו כאן להגרלה על חבילת הליווי המושלמת>>

מה הביא אותך להחלטה הזו?

"הלב שותת דם ומסרב לעכל את הטרגדיה הנוראית שעם ישראל חווה. אנחנו במלחמה והמון אנשים יושבים בבית ולא יכולים לצאת לעבודה. חשבתי לעצמי מה אני מסוגל לתרום לטובת הכלל בימים אלו, איך אני יכול לעזור לאנשים, וזאת הדרך שלי להיכנס מתחת לאלונקה".

"בשוק ההון אפשר לסחור מכל מקום, ולהרוויח בכל מצב. גם אם נמצאים בבית עם הילדים, גם כאשר יושבים חלילה בממ"ד, ובהחלט גם כשיש משבר כלכלי - אפשר להרוויח תשואות נאות ממסחר בשוק ההון, בעבודה של כמה שעות בשבוע. אני עושה את זה באופן אישי, וכך גם עשרות מהתלמידים שלי, שממשיכים להרוויח ולהביא משכורת יפה הביתה למרות הקושי והעצב".

מה חבילת הליווי כוללת?

 "החלטתי להעניק לחמישה אנשים מעטפת מלאה ומורחבת ללא עלות, מדובר על חבילה שנמכרת בשנים עשר אלף שקלים. המעטפת כוללת קורסים דיגיטליים, פגישות איתי אחד על אחד, חברות בקבוצת הפרימיום של סוחרי BSL ומענה אישי ממני למשך שלושה חודשים".

"המטרה שלי היא לקחת את האנשים הללו ולהוביל אותם בס"ד להיות סוחרים מקצועיים שמרוויחים היטב בשוק ההון".

"מעבר לכך, כל הנרשמים להגרלה יקבלו בונוס מיידי - מיני קורס עם ידע נרחב על שוק ההון, ללא עלות".

למי החבילה הזו מתאימה?

"היות ומדובר על מעטפת מורחבת, היא מתאימה לכל מי ששוק ההון מעניין אותו ורוצה להיכנס לתחום ברצינות. גם מי שאין לו ידע כלל בתחום, וגם מי שכבר סוחר בפועל בשוק ההון - יתקדם בצורה משמעותית עד לרמת סוחר מקצוען".

הירשמו כאן להגרלה על חבילת הליווי המושלמת>>

שמילי קורמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד