כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ח"כי שס במכתב לישי: "חזור בך מכוונתך"

ח"כי ש"ס התכנסו בתל אביב ויצאו במכתב משותף: "אנו מחזקים את ידי יושב ראש התנועה חה"כ הרב אריה דרעי הי"ו, אשר מונה מפי קדשו של מרן זצוק"ל ומועצת החכמים גם יחד. אנו קוראים בזאת לחברנו חה"כ הרב אליהו ישי הי"ו לחזור בו מכוונתו לפלג את התנועה הק' ולהישמע להוראות מועצת חכמי התורה שליט"א" • בפנים: המכתב

ח"כי שס במכתב לישי: "חזור בך מכוונתך"

חברי הכנסת של ש"ס קיימו היום (א) מפגש במלון בתל אביב ובסיומו יצאו במכתב משותף, שעיקרו פניה לח"כ אלי ישי לבל יפלג את התנועה.

"אנו הח"מ חברי הכנסת של סיעת ש"ס נתכנסנו כאן בעיר תל אביב היום יום ראשון כ"ב בכסלו תשע"ה, הנאמנים לדרכו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל והנשמעים להוראות מועצת חכמי התורה בנשיאות מרן ראש הישיבה שיבדלח"א חכם שלום כהן שליט"א", פותח המכתב.

"מודיעים בזאת כי למרות שהדבר מובן מאליו גם המובן מאליו מוטב שייאמר: אנו מחזקים את ידי יושב ראש התנועה חה"כ הרב אריה דרעי הי"ו, אשר מונה מפי קדשו של מרן זצוק"ל ומועצת החכמים גם יחד.

"אנו קוראים בזאת לחברנו חה"כ הרב אליהו ישי הי"ו לחזור בו מכוונתו לפלג את התנועה הק' ולהישמע להוראות מועצת חכמי התורה שליט"א", מסיימים הח"כים את קריאתם, בניסיון למנוע את הפיצול שנדמה כי הוא בלתי נמנע.



חכים שס מסמך אחדות ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד