כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
צעד אמיץ

מנכ"ל חברת השבבים שאחד מעובדיה נחטף לעזה בצעד לטובת העובדים

חברת אינבידיה יוצאת בצעד אמיץ לטובת עובדיה בארץ ומעניקה להם  בונוס חד פעמי בשל המצב | אחד מעובדי החברה נחטף לעזה במהלך המתקפה הרצחנית בשמחת תורה

מנכ"ל חברת השבבים שאחד מעובדיה נחטף לעזה בצעד לטובת העובדים
הייטק צילום: FREEPIK

מנכ"ל ענקית השבבים אינבידיה, ג'נסן הואנג, יצא אמש (רביעי) במסר חריג בסרטון שפרסם לעובדים בכל רחבי העולם בו הוא עומד לצידה של מדינת ישראל. "יש לנו 3,300 איש בישראל, 500 איש גויסו למילואים והם נלחמים במלחמה נגד הטרוריסטים. הם שלחו לי תמונות, חיילים ניצבים בפני הטנקים, זה אמיתי. אנחנו כאן ועבורנו זה נראה כמו חדשות, אבל הם שם ועבורם זו המציאות. יש כמה אלפי אנשים שעזבו את בתיהם, כולל עובדים שלנו. אם יש לכם חברים וקולגות בישראל, כתבו להם, שידעו שאתם חושבים עליהם", אמר.

עוד הוסיף המנכ"ל, שאחד מעובדיו בשם אבינתן אור נחטף לעזה, כי "האומץ שלהם מדהים, המלחמה לא עוצרת אותם. אמרנו להם להישאר בבית ולהיות בטוחים, אבל הם ממשיכים לעשות את העבודה ובונים את כל מוצרי הנטוורקינג. זה צוות מדהים - תמכו בהם בכל דרך שאפשר.

פתחנו אתר שבו אפשר לתרום, הם יצטרכו הרבה עזרה. אחת הסיבות שמאפשרת עושר ושגשוג היא האפשרות לשמור ליום גשום - וזה יום גשום. מעולם לא התחרטתי על שום מעשה נדיבות שעשיתי. כשאתם תצטרכו עזרה, הנדיבות שלכם תזכה להדדיות. בבקשה עזרו להם", בנוסף, המנכ"ל הודיע לעובדים הישראלים הי החברה מעניקה להם בונוס חד פעמי בשל המצב.

לפני כשבוע ענקית הטכנולוגיה האמריקאית 'סיסקו' הודיעה כי היא מתכוונת להעניק לכל אחד מ-800 העובדים שלה בארץ מענק של 9,500 שקל בשל המצב הבטחוני. לעובד שמשרת במילואים הסכום יהיה אף גבוה יותר ויעמוד על 19 אלף שקל.

גם חברת 'אינטל' הודיעה לעובדיה על סיוע חרום של אלף דולר לכל מי שנדרש להוציא סכום בעקבות המצב. בין היתר, החברה מתייחסת לסיטואציות בהן נדרשת רכישת ביגוד או מזון, משפחות שפונו מבתיהן או שמארחות תושבים מהעוטף.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד