כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

רה"ע בית שמש סיירה במתחם 'עזרת אחים' ושיבחה את מערך הסיוע בזמן המלחמה

עולם חסד יבנה: ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך הגיעה לסיור במתחם "עזרת אחים" בעיר אשר התגייס למען מפוני הדרום והצפון • רה"ע בלוך: "העשייה החברתית קהילתית הזאת מחזקת את החוסן של הלוחמים בעורף"

רה"ע בית שמש סיירה במתחם 'עזרת אחים' ושיבחה את מערך הסיוע בזמן המלחמה
מארזי מזון עזרת אחים צילום: באדיבות המצלם

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך סיירה במהלך הימים האחרונים במשך שעה ארוכה במטה הפעילות של 'עזרת אחים', שהוקם במיוחד בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", לעזרת תושבי הדרום, ושמעה סקירה מקיפה על הפעילות הענפה, מפיו של יו"ר הארגון הרב אברהם קאפ, שהציג בפניה את השלבים השונים של הערכות ופעילות המטה.

החל מאריזת ערכות של מוצרים בסיסיים על ידי מתנדבות יקרות, דרך הבישולים האינטנסיביים של מנות מזון מבושלות למשפחות שפונו מהדרום ונמצאות בבית שמש והסביבה, כמו גם לטובת חלוקת מזון מבושל לחיילים בשטחי הכינוס שבאזור רצועת עזה, כמו גם סיוע בפינוי תושבים, העברת חולים ופצועים לבתי החולים.

הרב קאפ ניצל את ההזדמנות כדי להודות לראש העיר על התמיכה הרבה שלה בארגון 'עזרת אחים', והציג בפניה את הקשיים התקציביים עימם מתמודד הארגון כחלק מהמאמץ שלו לתת מענה לכל בעיה שעמה נאלצות משפחות המפונים להתמודד, ולעזור לאלו שנשארו בדרום, אזרחים וחיילים.

ראש העיר ד"ר בלוך התרגשה מאוד אל מול הפעילות הענפה שמתבצעת על ידי מאות מתנדבים מתושבי בית שמש. "בית שמש כולה גאה להיות העיר שממנה יוצא ארגון חסד כמו 'עזרת אחים', ארגון שאין בשום מקום אחר כמותו, ארגון שמעניק לתושבי העיר בימי שגרה שירות מגוון בכל כך הרבה תחומים, וכעת בימי חירום מוכיח שוב שהוא יודע לעזור לכל אחד ובכל מצב. זה פשוט מרומם ומרגש לראות את זה, מחמם את הלב לדעת שבעיר שלנו יש אנשים רבים שלוקחים אחריות בהובלת הרב אברהם קאפ כאלו, מתנדבים שנותנים את כל כולם למען הזולת. העשייה החברתית קהילתית הזאת מחזקת את החוסן של הלוחמים בעורף. יחד ורק יחד ב"ה ננצח".

יו"ר ארגון "עזרת אחים" הרב אברהם קאפ אמר כי, "כבר כמעט שלושה שבועות שאנו לא נחים לרגע. מיד עם תחילת המלחמה הקצנו את כל המשאבים בכדי לסייע לנפגעי המלחמה בכל צורה שהיא. מתנדבי הארגון מכינים מידי יום מאות מנות חמות וטריות אשר נשלחים להמוני משפחות לצד מערך האמבולנסים שלנו שזמין לכל פנייה ובקשה. בעזרת השם נמשיך לתת חוסן וכח לעורך ונמשיך להיות כאן בעבור כולם. רק באחדות ובאהבה ננצח".

בית שמש עליזה בלוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד