כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

הוארך מעצר חיים שדמי - החשוד בהזמנת רצח

שדמי, בן 26 תושב מודיעין עילית, חשוד כי הזמין רצח תושב אחר בעיר על רקע סכסוך כספי • בחקירתו קשר עצמו למעשים, והפרקליטות מתכוונת להגיש נגדו כתב אישום • השופט האריך מעצרו: "יש בסיס לחשד כי המשיב ניסה לשדל אדם אחר לרצוח שותף עסקי שלו" • עורך דינו: "מדובר בסוכן מדיח, פעילות שידול מצד סוכן המשטרה לבצע מעשים"

צלם:shutterstock
צלם:shutterstock

הוארך בשלישית מעצרו של תושב מודיעין עילית, החשוד בהזמנת רצח תושב אחר בעיר על רקע סכסוך כספי.

לבית משפט השלום בירושלים הובא אחר הצהרים (ראשון) חיים שדמי, בן 26 תושב מודיעין עילית. על פי החשד, העצור יצר קשר עם סוכן משטרה סמוי שהתחזה ל'מחסל', נפגש איתו ואף העביר לו מקדמה על מנת שירצח את חברו איתו הוא נמצא בסיכסוך. במהלך המפגש, הוא אף העביר לסוכן תמונה של החבר שעבורו הוזמן הרצח.

החשוד, קשר את עצמו למעשים אלו. מסר גירסאות שונות מאז מעצרו, עד ליום חמישי האחרון, אז נמצאה הגירסה האחרונה.

לחץ כאן לצפייה בסלולר ובטאבלטים

החשוד בהזמנת הרצח (בקפוצון השחור), בבימ"ש. צילום: חטיבת דובר המשטרה

פרקליטו עו"ד עופרי התנגד להסרת צו איסור הפרסום משמו של החשוד, "מדובר בחברה סגורה, בה פרסום שמו עשוי להביא לנידוי המשפחה". אולם הושפט לא נעתר לכך ואמר כי מהצהרת התובע עולה כי בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום. "כוונה זו נראית מבוססת על פי הראיות", אמר השופט, ודחה את הבקשה. "האיזונים נוטים בבירור לצד גילוי מלוא הפרטים הרלוונטיים".

בנושא הארכת מעצרו ובקשת המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, התייחס השופט לראיות שהוצגו עד עתה: "יש בסיס לחשד כי המשיב ניסה לשדל אדם אחר לרצוח שותף עסקי שלו", ציין השופט ירון מינטקביץ, והוסיף כי אמנם תיק החקירה אינו עב כרס, "אך נראה שיש מקום לאפשר הארכה מעבר למינימאלית לאור אופי העבירה".

לאור זאת, הוארך מעצרו עד ליום רביעי בשעה 12:00 בצהרים.

פרקליטו, עו"ד מרדכי עופרי, אומר ל'בחדרי חרדים' בעקבות ההחלטה להאריך את מעצרו, "לטענתו, מדובר בסוכן מדיח, פעילות שידול מצד סוכן המשטרה לבצע מעשים מצד מרשי. אלמלא הוא, הם לא היו נעשים ולא היו באים לעולם כלל וכלל".
מודיעין עילית רצח משטרה שדמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד