כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ראש מועצת בנימין עם ראשי רשויות בצפון: "כל הארץ חזית מאוחדת"

ישראל גנץ ביקר את חבריו ראשי הרשויות בצפון ובדרום והציע את עזרת מועצת בנימין. ראשי הרשויות ביקשו סיוע וגנץ הבטיח להושיט יד כפי הצורך

ראש מועצת בנימין עם ראשי רשויות בצפון: "כל הארץ חזית מאוחדת"
ישראל גנץ אצל ראשי הרשויות בצפון ובדרום צילום: באדיבות המצלם

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ וצוות מצומצם מהנהלת המועצה נסע ליישובי הצפון ונפגש עם חבריו ראשי הרשויות. הוא ביקר אצל ראש מועצת מבואות חרמון בני בן מובחר, ראש מועצת גליל עליון גיורא זלץ, ראש מועצת מרום גליל עמית סופר, ראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ וראש מועצת מעלה יוסף שמעון גואטה.

גנץ נפגש עם ראש כל רשות במשרדי המועצה יחד עם עובדי הרשויות וצוותי החירום. הוא הציע להם סיוע ושיתף מהלקחים ודרכי ההתמודדות של בנימין בתחום החירום. גנץ אמר לחבריו כי "לאורך השנים חווינו לא מעט אירועי חירום קשים, ובזמן הזה שפוקד את המדינה אנחנו עומדים בחזית ביחד איתכם ונכונים לתרום מהנסיון שלנו בכל מה שנידרש. מועצת בנימין עומדת לרשותכם. כל הארץ חזית, אנחנו אחים ושותפים בשגרה ובחירום".

ראש מועצת בנימין הוסיף ואמר "אתם מתמודדים בגבורה עם מציאות מורכבת ונושאים על גבכם את העול הציבורי למען התושבים שיכולים להיות בטוחים בכך שיש להם שליחי ציבור חזקים ונחושים למענם".

ראשי הרשויות הודו לאנשי מועצת בנימין ולראש המועצה על הערבות ההדדית והסולידריות בזמן המלחמה. בפגישות סוכם כי אנשי המקצוע ברשויות בצפון הארץ יהיו בקשר עם עמיתיהם בבנימין על מנת לקבל הכוונה וייעוץ מקצועי לבחון סיוע בעת הצורך.

לפני שבועיים ביקר ישראל גנץ ביישובי עוטף עזה ופגש ראשי רשויות בדרום הארץ. בשבועיים האחרונים התגייסו עובדי מועצה ותושבים מבנימין לסייע לרשויות בדרום בהתמודדות עם המפונים ועם האתגרים ביישובים.

מאז תחילת המלחמה פועלת המועצה האזורית בנימין בשגרת חירום, מלווה את הנהגות היישובים ומגבירה את המכונות להגנת היישובים יחד עם כוחות הביטחון. מועצת בנימין אף רכשה כלי נשק וחילקה לעובדי מועצה להגברת הבטחון. עוד רכשה המועצה ציוד הגנה רב לחלוקה ליישובים.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד