כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

"רק כך נשיב את תחושת הביטחון": הפנייה של ראה"ע בית שמש לשר הפנים

ראש העיר בית שמש בפנייה דחופה לשר הפנים משה ארבל: "תקן את חוק העזר העירוני שיאפשר גביית היטל שמירה מחברות קבלניות | "רק כך נשיב את תחושת הבטחון לתושבי הערים" הדגישה

"רק כך נשיב את תחושת הביטחון": הפנייה של ראה"ע בית שמש לשר הפנים
אתר בניה בבית שמש צילום: באדיבות המצלם

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך שיגרה מכתב דחוף לשר הפנים משה ארבל: "מיד עם פרוץ המלחמה לפני כשבועיים ובעקבות מצב החירום במדינה, הנחיתי באופן מידי לסגור לאלתר את כל אתרי הבניה בעיר בית שמש. כראש עיר האחראית לביטחון התושבים לא יכולתי לאפשר הכנסה של פועלים לשטח העיר. משימת העל שלי הינה בראש ובראשונה להשיב את תחושת הבטחון לתושבי בית שמש וכל עוד אין פתרון שיבטיח את ביטחונם, אתרי הבניה נמצאים בעדיפות משנית."

מדגישה בלוך: "עם זאת, לאור העובדה שככל הנראה מצב החירום עשוי להימשך תקופה ממושכת, אין ביכולתנו לאפשר עצירה מוחלטת בהתפתחות של בית שמש. בעיר ישנן עשרות אתרי בניה פעילים בשכונות רבות ומאות משפחות שמחכות לקבל את דירתן. כל עיכוב במסירת הדירות יגרום להם נזק כלכלי אדיר.

"בכדי לאפשר את המשך הפעילות אתרי הבניה, אני פונה אליך בבקשה דחופה לחוקק בהליך מהיר תיקון לחוק העזר העירוני שיאפשר גביית היטל שמירה באתרי הבניה בעיר מחברות הבניה, שלהם כמובן יש אינטרס כלכלי מובהק בהמשך הפעלת האתרים."

ראש העיר בלוך הדגישה בפני השר ארבל כי היא משקפת בפניו את המצוקה של העיר בית שמש, אך זו סוגיה הרלוונטית ליתר ערי ישראל.

עליזה בלוך בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד