ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
תוך כדי המלחמה

המנכ"ל של נתניהו צוטט: "תאשימו את הדרג הצבאי"

ב'חדשות 12' צוטט מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי מפנה את האשמה במתקפת הפתע של חמאס בחג שמחת תורה - כלפי הצבא, מערכת הביטחון ואנשי המחאה נגד הרפורמה | הוא טוען בתגובתו: "לא היה ולא נברא. מדובר ברצף של שקרים"

המנכ"ל של נתניהו צוטט: "תאשימו את הדרג הצבאי"
יוסי שלי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי שוחח בשבועות האחרונים, בפורומים רשמיים ובשיחות אישיות, עם מספר אנשים רלוונטיים ואמר להם דברים קשים שמעידים על האופן שבו תופסת לשכת ראש הממשלה ואנשיו הקרובים את הכשלים שהובילו למתקפת הפתע הרצחנית של חמאס. במשפט אחד: הוא לא חושב שיש אחריות לנתניהו.

העיתונאי ירון אברהם מדווח ב'חדשות 12' כי בשיחה אחת שפרטיה הגיעו לידו, אמר יוסי שלי: "תאשימו את הדרג הצבאי ולא את נתניהו". בשיחה שנייה אמר: "הרמטכ"ל, ראשי המחאה וכל ראשי המערכת לשעבר שהשתלחו בנו - הם האשמים".

מנכ"ל משרד ראש הממשלה הכחיש את המיוחס לו: "לא היה ולא נברא. מדובר ברצף של שקרים. מנכ"ל המשרד לא עוסק בחיפוש אשמים ובאמירות פוליטיות אלא רק בסיוע לניצחון ושיקום חבל התקומה".

למרות ההכחשה, אברהם מציין כי לפי מקורותיו בסביבת נתניהו, יוסי שלי הוא לא היחיד שחושב ומתבטא כך בלשכת נתניהו ובסביבתו הקרובה. זה יכול להעיד על הלך הרוח של ראש הממשלה עצמו.

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו יוסי שלי הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד