א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בנסיון להפיג את המתח

ביידן קיים פגישה עם מנהיגים אמריקאים מוסלמים בבית הלבן

נשיא ארצות הברית נפגש עם קבוצת מנהיגים מוסלמים-אמריקנים בבית הלבן. בצל הביקורת על הנשיא מצד הקהילה המוסלמית במדינה על כך שלא עושה מספיק לסייע במשבר ההומניטרי ברצועת עזה

ביידן קיים פגישה עם מנהיגים אמריקאים מוסלמים בבית הלבן
הנשיא ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נפגש אתמול עם קבוצה קטנה של מנהיגים אמריקאים מוסלמים בבית הלבן, כך אמרו שני מקורות הבקיאים בפגישה לרשת CNN, הפגישה התקיימה בזמן שהנשיא סופג ביקורת מהקהילה המוסלמית על כך שלא עושה יותר כדי להקל על המשבר ההומניטרי בעזה.

הפגישה התמקדה במאמצים להילחם באיסלמופוביה, אמר אחד המקורות. ביידן גינה את האיסלאמופוביה, כולל במהלך נאום בפריים טיים בשבוע שעבר. הבית הלבן לא הגיב על הפגישה.

קצת רקע: ביידן והממשל התמודדו עם ביקורת קשה מצד אמריקאים מוסלמים על טיפולו במשבר במזרח התיכון, כולל על המאמצים להוציא אזרחים אמריקאים מעזה ועל מניעת מוות של אזרחים.

במהלך מסיבת עיתונאים ביום רביעי, אמר ביידן כי "אין לו אמון" בנתוני המוות שסופקו על ידי משרד הבריאות שבשליטת חמאס בעזה.

דובר המועצה לביטחון לאומי, ג'ון קירבי, אמר שאלפי אזרחים פלסטינים נהרגו במהלך ההפצצה של ישראל על עזה, ואמר לכתבים: "אנחנו בהחלט יודעים שמניין ההרוגים ממשיך לעלות בעזה, כמובן שאנחנו יודעים את זה - אבל מה אנחנו באמת יודעים? שאנחנו לא צריכים להסתמך על מספרים של חמאס ומשרד הבריאות".

 

חמאס עזה ג'ו ביידן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד