י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שוק הפרסום בפרינט: יתד נאמן ממשיך להוביל

17% מעמודי העיתונות בנובמבר - עמודי פרסום • משפחה במקום השני, המבשר והמודיע מתחלקים במקום השלישי

שוק הפרסום בפרינט: יתד נאמן ממשיך להוביל

מיזם מחקר התקשורת החרדית ״אייטם״ מידע תקשורתי מפרסם היום (א) את דו״ח סיכום פעילות הפרסום בעיתונות החרדית הארצית לחודש נובמבר 2014.

עיתון 'יתד נאמן' מוביל ברוב המדדים: בכמות העמודים הכללית, במספר עמודי הפרסום ובאחוז הפרסום מתוך כלל העמודים. העיתונים החסידיים המבשר והמודיע מציגים תמונת מצב דומה, עם נטייה קלה לטובת המבשר, ואילו עיתון הפלס מציג מגמת עלייה עם כ-94 עמודי פרסום המהווים כ11% מכלל עמודיו.

עיתון משפחה מדורג במקום השני הכללי בכמות עמודי הפרסום, והינו השבועון המוביל בכמות העמודים, עמודי הפרסום ואחוז הפרסום מתוך כלל העמודים. בנוסף, 45% מעמודי הפרסום שנסקרו במוספי הנשים בחודש נובמבר 2014 - הופיעו במוסף הנשים של עיתון משפחה. במוסף הנשים ״קטיפה״ של יתד נאמן הופיעו 30% מעמודי הפרסום של מוספי הנשים שנסקרו. בקהילה הוא השבועון השני בדירוג, עם כ-80 עמודי פרסום, המהווים רק כ-9% מכלל עמודיו. במוסף הנשים של בקהילה הופיעו רק 7% מעמודי הפרסום שנסקרו.

כל ישראל מבית קו עיתונות מדורג במקום השלישי באחוזי הפרסום מכלל העמודים עם כ-20%. 14% מהפרסום בשבועונים שנסקרו הופיע בעיתון יום ליום, בו נספרו בחודש נובמבר כ-56 עמודי פרסום המהווים 15% מכלל עמודיו.

מאייטם נמסר כי מדובר בנתונים סטנדרטיים. חני וייזר, מנכ״לית ומבעלי אייטם אמרה: ״אין שום הפתעות, תמונת המצב של חודש נובמבר 2014 היא רגילה למדיה וזהה פחות או יותר לחודשים הקודמים״.
נובמבר פרסום עיתונות חרדים יתד נאמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד