ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מאבק להחזרת החטופים

לראשונה: פגישה בין נציג קטארי לבין משפחה של ילדים חטופים

היוזמה הבינלאומית לשחרור הילדים החטופים: לראשונה התקיימה פגישה בין נציג בכיר מהממשל הקטארי לבין משפחה של ילדים חטופים ישראלים. במהלך הפגישה הודגשה החשיבות של החזרת הילדים בהקדם האפשרי

לראשונה: פגישה בין נציג קטארי לבין משפחה של ילדים חטופים
אביחי ברודץ׳ עם תמונות של הילדים עם חבר הקונגרס דניאל גולדמן צילום: #freethechildrennow

אביחי ברודץ', בן קיבוץ כפר עזה, נשוי להגר ולהם שלושה ילדים, עופרי בת 10, יובל בן 8, אוריה בן 4 שנחטפו לעזה, ניפגש אתמול עם שגריר קטאר בוושינגטון, משעל אל-ת'אני.

זו הפגישה הראשונה הרשמית של הנציג הקטארי הבכיר עם משפחה ישראלית מאז פרוץ המלחמה. הפגישה התקיימה באווירה חיובית ורגישה. אביחי הודה לשגריר על חלקה המשמעותי של קטאר במאמצים לשחרור החטופים בעזה. "כהורה, אבא לשלושה ילדים המוחזקים בידי החמאס בעזה, אני מקווה שקטאר תמשיך במאמציה להחזיר מיידית את אשתי ושלושת ילדיי, ועוד יותר מ-30 ילדים המוחזקים כבני ערובה בידי החמאס, הביתה".

במהלך הפגישה הודגשה החשיבות של החזרת הילדים בהקדם האפשרי. "יותר מ 30 ילדים מוחזקים כבני ערובה כבר 20 יום, כל דקה מרגישה כמו גהינום".

לאחר הפגישה עם השגריר הקטארי, המשיך אביחי לסדרת פגישות אישיות עם חברי קונגרס וסנאט ביניהם: רלף ניידר (ניו יורק) טום קוטון (ארקנסו), ג'ון פטרמן (פנסילבניה), כריס קון (דאלאוור), צ'אק שומר (ניו יורק) וג'קי רוזן (נוואדה).

הפגישות עם חברי הקונגרס התנהלו תוך הזדהות עמוקה עם כאבו של אביחי וכאב המשפחות בישראל. נבחרי הציבור האמריקאי הביעו זעזוע עמוק מפעולות החמאס, תמכו בזכותה של ישראל להגן על עצמה ולנקוט בפעולות הנדרשות, והבטיחו לאביחי כי יעשו כל שביכולתם כדי להביא לשחרור מהיר של הילדים בעדיפות עליונה וכל החטופים.

את המשלחת לארה"ב מלווים אנשי העסקים איתן סטיבה וגיא אהרון במסגרת היוזמה הבין לאומית לשחרור הילדים החטופים. גם היום יתקיימו פגישות חשובות בארה"ב.

חמאס ארצות הברית קטאר עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד