ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אפס סובלנות לתומכי טרור

למעלה מ-100 חשודים בהסתה נעצרו והוגשו 24 כתבי אישום

מתחילת הלחימה המשטרה עצרה למעלה מ-100 חשודים והוגשו 24 כתבי אישום בהליך מזורז נגד מסיתים לאלימות וטרור. המשטרה "ממשיכים לגלות אפס סובלנות להסתה ותמיכה בטרור"

למעלה מ-100 חשודים בהסתה נעצרו והוגשו 24 כתבי אישום
שוטרים. אילוסטרציה צילום: Jamal Awad/Flash90

במסגרת המאמצים לאורך כל השנה למניעת הסתה, בהנחיית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, טופלו על ידי כלל מחוזות משטרת ישראל ואגף החקירות והמודיעין מתחילת הלחימה הוסרו מעל 300 פרסומים המעודדים לאלימות, הסתה, תמיכה והזדהות עם ארגוני טרור, מתוכם נפתחו 146 תיקי חקירה לאחר שעלה כי הפרסומים עולים כדי חשד להסתה ותמיכה בארגון טרור.

הצוות שהוקם באגף החקירות והמודיעין פועל מאז תחילת המלחמה במתכונת מוגברת על מנת לטפל בכלל הסוגיות הנוגעות לחשודים המעודדים אלימות ומביעים הזדהות ותמיכה עם ארגון הטרור חמאס ועם מעשי הרצח, והטבח המזוויעים שביצע או קראו לאחרים לבצע אירועי טרור כלפי יהודים.

בהערכת מצב שקיים השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, התייחס לאירועי ההסתה וציין: "אני משבח את הפעילות החד משמעית של משטרת ישראל, חקירה וכליאה מיידית של מסיתים המסכנים את הציבור! אני אומר בצורה חד משמעית, אנחנו נמשיך עם המעצרים האלה בשאיפה שכל מסית ומסיתה ישבו בבית הכלא. ידע כל מסית ומסיתה שהכוחות יפעלו באפס סובלנות, ובנחישות מקסימלית אל מול כל גורם שתומך בטרור ונותן רוח גבית לטרור ולטבח הנורא שבוצע".

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי: "גופי האכיפה במדינת ישראל פועלים כאגרוף אחד מכוון מטרה ובשילוב זרועות נגד תופעת ההסתות לטרור וגילוי התמיכה בארגון חמאס דאעש ובטרור בכלל. אפס סובלנות להסתה הפרועה לטרור אפס סובלנות לתמיכה בטרור ובחמאס דאעש. אני שמח שכל גופי האכיפה ובראשן המשטרה והפרקליטות יד אחת במשימה הזו, ננצח את הטרור ברשת ומחוץ לרשת, משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המשבחים מעשים אלו במרחבי הרשתות החברתיות ובכל מקום אחר".

חמאס עזה משטרה הסתה טרור מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד