כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
רפואה שלמה לפצועי הטבח

האדמו"ר מקרלין שר 'קה אכסוף' עם החיילים

האדמו"ר מקרלין סטולין יצא לביקורים אצל פצועי הטבח המחריד בגבול עזה וכן ביקר בשטחי כינוס אצל חיילים וחילק להם סידורים. רגע השיא שירת 'קה אכסוף' של רבי אהרן הגדול מקרלין יחד עם החיילים  

האדמו"ר מקרלין שר 'קה אכסוף' עם החיילים
הרבי מקרלין בביקור אצל פצועים צילום: איתמר כהן

האדמו"ר מקרלין סטולין הופיע בשבוע שעבר במסדרונות בית החולים שיבא בתל השומר, לבקר ולעודד בברכת קדשו את פצועי הטבח המחריד. הפצועים שהתרגשו עד מאוד מהביקור החשוב, ביקשו להתברך מאדמו"ר שהתעניין על מצבם וטיפולם הרפואי תוך שמברכם בברכת רפואה שלימה.

כמו כן הגיע האדמו"ר מקרלין סטולין הגיע לחזק את החיילים בחזית, מי שכתב את הדברים הוא צבי אליהו סקולניק שכתב כמה מילים מהביקור המרגש. 

"האדמו"ר מקרלין הגיע לא נתנו אישור להכניס אותו כי הוא אזרח. אז הפשרה הייתה שיגיע עד הש"ג.  אבל מאן מלכי? - רבנן. ומלך פורץ לו גדר. וכשהגיע לש"ג, הגיע מפקד בכיר יותר ואמר שלא אכפת לו שיכנס לרבע שעה.  התאספנו סביבו. והאדמו"ר התחיל ושאל מה שלומנו? איך אנחנו מסתדרים? דיבר על כך שבכל הדורות נלחמנו. מול עמלק. ושאנו נלחמים את מלחמת ד'. מה שהיה בשמחת תורה היה חילול השם, ופגיעה בכבודם של ישראל. והתפקיד שלנו להרים את קרן ישראל". 

"הרבי ברך אותנו ואת כל החיילים שנעשה מה שצריך לעשות, ושכולם יחזרו בריאים ושלמים. שאלו אותו מה עושים עם הרגשת הפספוס שבחילולי שבת. אמר שעושים מה שצריך לעשות כדי שישמור שבתות הרבה. וצריך לדעת את פרטי הלכות".  

"ואז הגיע השיא -  שרנו קה אכסוף עם הרב'ה. באמצע שטחי כינוס מכוסי פודרה ליד הטנקים. השבת המתאחדת בסגולתך ויהיו רחמיך מתגוללים על עם קודשך. זה כל כך לא מובן מאליו". 

"אחר כך האדמו"ר ברך כל אחד בנפרד. אח"כ בקשתי מהרבי שיהיה שליח ציבור למנחה כי ידוע שכשיבוא המשיח הבעל תפילה יהיה מקרלין. הרב'ה אמר שמאז הסבא רבה שלו הם לא כך בעלי תפילה. אבל ברך בישועות.  בסוף שמענו את תותחנים יורים. ואמרתי לרב'ה שגם זה סוג של ניגון. הרב'ה אמר שזה ניגון נפלא ושהאוייבים צריכים לשמוע אותו הרבה".

סידור שחילק הרבי מקרלין לחיילים

בשבוע האסון הנורא, קרא האדמו"ר בשיחת קודש לאנשי שלומו, שאברכי הכוללים ובחורי הישיבות אשר תורתם אומנתם, יגבירו עיתים לתורה ולנצל את כל זמנם לתורה, כולל בשעת הפנאי, ולהתחזק בלימוד בהתמדה, שתורה מגנא ומצלא.

לכלל הציבור קרא בשיחת קדשו, להשקיע מזמנם, כוחם ומרצם לפעילות עזר וסיוע לנפגעי המצב. ואכן חסידים ואנשי מעשה אנ"ש חסידי קרלין נרתמו בהתנדבות גדולה במעש וברוח לעודד, לנחם את משפחות תושבי הדרום השכולים, לשמח את הפצועים, ולחיילים הנצבים במשימתם בכל מקום שהוא, בכל מה שניתן, בתפילה שהמקום ירחם על בני ישראל הנתונים בצרה ובשביה, שירחם עליהם ויוצאים מצרה ורווחה ומאפילה לאורה.  

 

 

 

 

 

 

 

קרלין סטולין מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד