א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
אנטישמיות מחליאה בחוצות ניו יורק

הסתובב עם רכב מכוסה בצלב קרס, ונעצר בגין נשיאה לא חוקית של נשק

נשק חם חצי אוטומטי שהיה טעון, נמצא מתחת למושב נהג בניו יורק, הנהג הסתובב עם רכבו שהיה מכוסה צלבי קרס והודעות אנטי-ישראליות, כולל מגן דוד וצלב קרס שלובים זה בזה

הסתובב עם רכב מכוסה בצלב קרס, ונעצר בגין נשיאה לא חוקית של נשק
ניידת משטרת ניו יורק צילום: unsplash

גבר ממחוז ווסטצ'סטר נעצר בגין החזקת רובה חצי אוטומטי טעון באופן בלתי חוקי לאחר ששוטרים עצרו את רכבו שהיה מכוסה צלבי קרס והודעות אנטי-ישראליות.

תושב אלמספורד, האני סאלח, בן 47, נעצר ביום רביעי ב'ווייט פליינס' עיר בניו יורק, לאחר שמשטרה מצאה את השק בתוך מכוניתו, כך מסרו הרשויות.

סאלח אמר למשטרה שהוא "מנסה לחנך את הציבור לאירועים האמיתיים במלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס", כך על פי תלונה פלילית שהוגשה נגדו.

התובעים טענו כי נשק חם חצי אוטומטי שהיה טעון בעשרה כדורי תחמושת בקוטר 40 נמצא מתחת למושב הנהג של מכוניתו.

הודעות השנאה של בעל רכב הפולקסווגן פאסאט שלו כללו מגן דוד וצלב קרס שלובים זה בזה ודגל אמריקאי עם הסמל הנאצי הלבן, היכן ש-50 הכוכבים צריכים להיות, כך על פי פרקליטות מחוז ווסטצ'סטר.

על מכוניתו של סאלח היה כתוב "התנגדות של חמאס היא לא טרור" ו"דאעש חדש" לצד דגל אמריקה וישראל. על המכונית נראה דגל פלסטיני.

סאלח אמר למשטרה שהוא נעצר במספר מקומות בווסטצ'סטר בגלל התיאורים על מכוניתו, והיה במעקב של ה-FBI בשבוע שעבר בגלל מכוניתו.

"אני מנסה לחנך את הציבור על האירועים האמיתיים במלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס. הנשיא ביידן הוא ציוני", אמר, והוסיף כי תכנן לנסוע לוושינגטון כדי למחות על המלחמה.

סאלח נעצר על ידי משטרת ווייט פליינס, מכיוון שלטענת המשטרה לוחית הרישוי הייתה מזויפת, מה שהוביל לגילוי האקדח, אמרו הרשויות.

"אני מודה לשותפי אכיפת החוק הפדרליים והמקומיים שלנו על שעבדו יחדיו במהירות כדי לתפוס את הנשק הבלתי חוקי ולתפוס את הנאשם הזה", אמרה התובעת המחוזית מימי רוקה בהצהרה.

הוא הועמד לדין בעיר ווייט פליינס בגין אחזקת נשק מדרגה שנייה, כך מסר משרד התובע המחוזי. הוא נעצר עד המשפט הבא שלו שנקבע ל-2 בנובמבר.

ניו יורק אנטישמיות ארצות הברית חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד