כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"אל תנסו אותנו"

הקבוצה הישראלית: "פרצנו בהצלחה לשרתים של חברת תחזוקת חשמל באיראן"

"אף רשת באיראן או לבנון או במדינה אחרת תהיה בטוחה תחתינו, אל תנסו אותנו אל תיתנו לנו להתאמץ ואל תשחקו באש". כך איימו חברי קבוצת הסייבר שמכנים את עצמם 'חיילים ללא מדים' 

הקבוצה הישראלית: "פרצנו בהצלחה לשרתים של חברת תחזוקת חשמל באיראן"
אילוסטרציה צילום: unsplash

קבוצת הסייבר הישראלית WeRedEvils שמכנה את עצמה גם "חיילים ללא מדים", הודיעה שפרצה לחברה שמתחזקת את החשמל באיראן.

בהודעת הקבוצה נכתב: "פרצנו בהצלחה לשרתים של חברת פארס תחזוקת חשמל באיראן, החברה שמספקת תכנון, אספקה, התקנה, הקמה, תחזוקה ותפעול של תחנות כוח, רשתות הולכה ותתי שידור, מערכות תקשורת ואוטומציה בתעשייה".

לדבריהם, כיום, החברה מבצעת פרויקטים גדולים בתעשיית האנרגיה. בנוסף, היא מתחייבת לתחזוקה של למעלה מ-15% מרשת חשמל באיראן וכי ההדלפה כוללת: מסמכים פנימיים, פרויקטים של תחנות כוח, תשלומים, תרשימים ארגונים, הערכת סיכונים, תעודת זהות, ועוד…

בקבוצה העבירו מסר לאיראנים: "אף רשת באיראן או לבנון או במדינה אחרת תהיה לא בטוחה תחתינו אל תנסו אותנו אל תיתנו לנו להתאמץ ואל תשחקו באש".

זמן קצר קודם לכן, כתבו חברי הקבוצה כי "התקשורת הפרסית מדווחת על פריצה לאחת ממערכות החשובים שלה ושל משמרות המהפכה ועל ההדלפות והצפנת השרתים שלהם".

והוסיפו: "זו רק ההתחלה... נפתיע את איראן במכה הבאה, ואיראן תהיה דוגמא למדינות אחרות שיחשבו להרים את האף שלהם נגד מדינת ישראל או חיילי צה״ל".

בתגובות לפוסט היו מי שתהו האם רשת החשמל הישראלית מאובטחת מפני מתקפה נגדית של פצחנים אויביי ישראל.

איראן חשמל WeRedEvils מתקפת סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד