כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"אנחנו לא כל כך תמימים"

אילון מאסק נלחץ? כך הגיב לשר התקשורת הישראלי

אילון מאסק מעשירי תבל, המחזיק בטסלה, סטארלינק ו-X, הצהיר כי בכוונתו לאפשר חיבור לאינטרנט בעזה לארגוני הסיוע הפועלים ברצועה. שר התקשורת קרעי איים לנתק עמו קשר בעקבות המהלך והוא בתגובה הבהיר לו את דבריו 

אילון מאסק נלחץ? כך הגיב לשר התקשורת הישראלי
אילון מאסק צילום: צילום מסך

איל ההון אילון מאסק הודיע כי יאפשר לארגוני הסיוע ברצועת עזה להתחבר לאינטרנט באמצעות שירות 'סטארלינק' שבבעלותו המבוסס על תקשורת לוויינית כפי שאיפשר לתושבי אוקראינה. זאת לאחר שהחיבור לאינטרנט ברצועת עזה קרס בשבת בזמן הפעולה הקרקעית של צה"ל.

שר התקשורת שלמה קרעי הגיב והצהיר כי "ישראל תשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי להילחם בזה". לדבריו, "חמאס ישתמש בו לפעילות טרור. אין ספק בזה, אנחנו יודעים את זה, ומאסק יודע את זה. חמאס הוא דאעש".

קרעי הוסיף ותהה: "אולי מאסק יהיה מוכן להתנות זאת בשחרור התינוקות, הבנים, הבנות, הקשישים החטופים שלנו. כולם! עד אז, המשרד שלי ינתק כל קשר עם starlink".

כעבור שעות הגיב לו מאסק בציוץ ברשת ה-X שכם היא בבעלותו וכתב: "אנחנו לא כל כך תמימים. לפי ההודעה שלי, אף מסוף Starlink לא ניסה להתחבר מעזה. אם כן, ננקוט בצעדים יוצאי דופן כדי לאשר שהוא משמש רק מסיבות הומניטריות גרידא".

"יתרה מכך", כתב אילון מאסק, "נבצע בדיקה ביטחונית הן עם ממשלת ארה"ב והן עם ממשלת ישראל לפני הפעלת ולו מסוף בודד".

שלמה קרעי אילון מאסק עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד