ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

הגר"ש בעדני ייפגש עם הגר"מ מאזוז במשרדו

מאמץ נוסף למנוע את הקרע: חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני ייפגש הבוקר עם פטרונו של ישי, הגר"מ מאזוז ראש ישיבת כסא רחמים, שלפי מקורבי ישי נותן את ידו למהלך הפילוג • הפגישה תתקיים במשרדו של הרב בעדני בבני ברק • הגר"ש בעדני היה זה שתיווך בעבר בין ישי לדרעי • ובינתיים: חה"כ שטבון מודיע על רצונו לחבור לישי

אלי ישי והרב מאזוז
אלי ישי והרב מאזוז

בניסיון של הרגע האחרון למנוע את הפילוג בש"ס, צפויים הבוקר להיפגש הגר"ש בעדני חבר מועצת חכמי התורה, והגר"מ מאזוז ראש ישיבת כסא רחמים, במשרדו של הרב בעדני בבני ברק. השניים ינסו למנוע את הקרע בתוך המפלגה.

כזכור, הגר"ש בעדני הורה ליו"ר ש"ס אריה דרעי שלא לקיים אתמול עם ח"כ אלי ישי את הפגישה שתוכננה מראש, ההוראה אושרה גם ע"י הגר"ש כהן נשיא המועצת. עד לימים האחרונים היה זה הרב בעדני שגישר בין הצדדים, והבוקר המאמצים ימשיכו.

יצויין, כי אמש הודיע ח"כ יוני שטבון מהבית היהודי כי הוא פורש מהמפלגה ולא יתמודד בכנסת ה-20 מטעמה. שטבון כתב בהודעה כי בימים הקרובים הוא יודיע באיזה רשימה הוא יתמודד.

שטבון הבהיר כי "בשנתיים האחרונות נוכחתי בחשיבות קיומה של מסגרת פוליטית ששומרת על הזהות היהודית וערכי התורה במדינה. מסגרת שאינה מפנה עורף לשכבות החלשות ורואה בטיפול בתושבי הפריפריה ערך עליון. מפלגה שתדע לשלב ערכים אלו, לשים אותם כנר לרגליה ולחבר בין דתיים, חרדים ומסורתיים תהיה בית פוליטי מיטבי בעבורי".
ישי מאזוז בעדני שס דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד