כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הכירו 3 פתרונות סולאריים חדשניים ללא צורך בתשתית חשמל

המטענים הניידים האלו מאפשרים לכם לנצל את אנרגיית השמש, בדיוק כמו שמערכת סולארית לייצור חשמל עובדת, כך שתוכלו להטעין את המכשיר שלכם, והם בחירה מושלמת למציאות ביטחונית כמו של מדינת ישראל

הכירו 3 פתרונות סולאריים חדשניים ללא צורך בתשתית חשמל
מצלמת אבטחה סולארית צילום: סולאר לייט

בעולם המודרני שבו אנו חיים, הרבה מאוד אנשים מחפשים אחר פתרונות סולאריים חדשניים שיאפשרו להם לקיים את כל צרכי שגרת חיי היום-יום שלהם ללא כל צורך בתשתית חשמל. לשימוש בפתרונות אלו מספר יתרונות בפני עצמו, החל מהחיסכון הטוטאלי בעלויות חשמל ועד ולצמצום המפגעים הסביבתיים. אז מהם הפתרונות החדשניים המומלצים ביותר, כיצד תוכלו לבחור אותם נכון ואיך ניתן ליישם אותם? ובכן, בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם כל מה שצריך לדעת על גנרטור סולארי, פרוז’קטורים סולאריים ניידים, מצלמת אבטחה סולארית וכל מה שביניהם.

גנרטור סולארי

אחד הפתרונות החדשניים ביותר הוא ללא כל ספק גנרטור סולארי ואין זה מפתיע. למעשה, בהינתן גנרטור סולארי איכותי תוכלו להפעיל תאורה ושאר מכשירים חיוניים בביתכם בזמן הפסקת חשמל, אם כי ראוי לציין שגנרטור איכותי גם יכול לשמש אתכם רבות בתור מקור למתח חשמלי עבור פעילות מחוץ לבית, כמו למשל טיולי שטח או בילוי בחיק הטבע. אז איך בוחרים גנרטור סולארי? ובכן, לבחירה הנכונה של גנרטור איכותי שיענה על הצרכים שלכם יש מספר פרטרים. ראשית, חשוב מאוד לקחת בחשבון את הספק המוצא של הגנרטור שכן, ככל שתבחרו גנרטור עם הספק יותר גבוה כך תוכלו לערוך בו שימוש יותר מאסיבי ולפיכך, עליכם להתאים את בחירת הגנרטור שלכם לסוג הפעילות שלשמה תשתמשו בו. נוסף על כך, חשוב מאוד לקחת בחשבון גם משתנים כמו ניידות ועוצמת הרעש של הגנרטור, סוג המנוע שלו, יכולת ייצוב המתח וכן גם עוצמת ההנעה שלו.

גנרטור סולארי עוצמתי (תחנת כוח ניידת). צילום - סולאר לייט

פרוזקטור סולארי נייד

פרוז’קטורים סולאריים ניידים ידועים בזכות יכולתם לשמש עבור צרכי הארה שונים וכן גם עבור תנאי ביטחון, כך שבעת השימוש בהם תוכלו  לדוגמא להאיר את הדרך כך שתוכלו לראות בבהירות בדיוק לאן אתם הולכים  וזאת מבלי כל צורך בחיבור חשמלי. כאשר אתם עורכים שימוש בפרוז'טורים שכאלו מסיבות בטיחותיות, חשוב להדגיש כי גוף תאורה עם חיישן בדרך כלל יהיה בחירה מצוינת, אם כי ראוי לציין שקיימים מספר סוגים של חיישנים אשר יכולים להתאים לגוף תאורה מסוג זה. אחד הנפוצים שבהם הוא חיישן תנועה, חיישן שמזהה עצם זז ומפעיל פקודה חשמלית ישירות אל הפרוז'קטור ברגע הזיהוי, כך שבעצם נדלק האור למשך פרק זמן מוגדר מראש. אולם, במקרים בהם אתם מחפשים אחר פרוז’קטור סולארי נייד שיוכל לתת לכם מענה על הצורך בתאורה מחוץ לבית, כמו למשל הארת שטח גדול, תאורה לאזור חניית רכב וכדומה - עליכם לבחור בפרוז'קטור שיוכל לספק כמות אור גדולה במיוחד, כמו למשל פרוז'קטור מבוסס לד אשר מפיק הבזק אור עוצמתי במיוחד.

מצלמת אבטחה סולארית

בדרך כלל, נהוג להתייחס לצורך בהתקנה של מערכות אבטחה מתקדמות בעיקר כאשר מדובר על הגנה על רכוש. אמנם, בימינו ברור מאי פעם כי מצלמת אבטחה איכותית כמו מצלמת אבטחה סולארית נחוצה בכל בית ובכל בית עסק, זאת מאחר והיא יכולה לספק תחושת ביטחון ומענה יעיל עבור שלל אתגרים הקשורים באשר לכל אלו הנמצאים בחלל. זו בדיוק הסיבה שבגינה השכיחות של השימוש במצלמת אבטחה סולארית עולה היום, בין היתר מאחר ומדובר על מצלמת אבטחה שמביאה איתה שלל יתרונות בעולם האבטחה עבור מרחבים פרטיים. לדוגמא, שימוש במצלמות אלו מאפשר נגישות חסרת תקדים שכן, כל עוד המצלמה מחוברת לרשת הסלולר או הווי-פיי הביתי, תוכלו לגשת אליה מהמכשיר הנייד שלכם ולבצע מעקב בכל רגע נתון שבו תבחרו לעשות זאת, ומכל מקום שבו אתם נמצאים - כך שתוכלו לשמור על הבית שלכם גם כאשר אתם שוהים מחוצה לו. היתרון המשמעותי ביותר כאן הוא שהמצלמה לא תלויה בתשתית חשמל, וכך בתרחיש של פריצה או גניבה בהם יורידו את שאלטר החשמל, המצלמה תמשיך לצלם.

סולאר לייט מציעה מגוון פתרונות סולאריים חדשניים למגזר הפרטי והמוסדי כאחד - https://www.solarlight.co.il

 

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד