י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"אני מתנצל"

רה"מ: טעיתי, הדברים לא היו צריכים להיאמר

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הודעת התנצלות אחרי שהאשים את ראשי מערכת הביטחון בהם ראש אמ״ן וראש השב״כ בכך ש"העריכו שהחמאס מורתע ופניו להסדרה". "טעיתי. הדברים לא היו צריכים להיאמר. אני מתנצל"

רה"מ: טעיתי, הדברים לא היו צריכים להיאמר
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הבוקר (ראשון) הודעת התנצלות אחרי שהאשים את ראשי מערכת הביטחון בהם ראש אמ״ן וראש השב״כ בכך ש"העריכו שהחמאס מורתע ופניו להסדרה".

ראש הממשלה כתב: "טעיתי. דברים שאמרתי בעקבות מסיבת העיתונאים לא היו צריכים להיאמר ואני מתנצל על כך. אני נותן גיבוי מלא לכל ראשי זרועות הביטחון. אני מחזק את הרמטכ״ל ואת מפקדי וחיילי צה״ל שנמצאים בחזית ונלחמים על הבית. יחד ננצח".

מוקדם יותר נתניהו מחק את הציוץ נגד ראשי מערכת הביטחון. בסביבת נתניהו הגיבו לדברים ומסרו: ״במהלך הלילה, לאחר מסיבת העיתונאים, חזרו ועלו ההאשמות החמורות לפיהן ראש הממשלה קיבל התרעות ספציפיות למלחמה, דבר שלא היה. על כך הגיב ראש הממשלה. ראש הממשלה ממוקד בהובלת המערכה ונותן אמון מלא בצה״ל וגורמי הביטחון וביכולתם להשיג את מטרות המלחמה״.

יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ כתב לפני שנתניהו מחק את הציוץ ופרסם את ההתנצלות: "הבוקר הזה במיוחד אני מבקש לגבות ולחזק את כל גורמי הביטחון וחיילי צה"ל – כולל הרמטכ״ל, ראש אמ"ן וראש השב"כ. כשאנחנו נמצאים במלחמה, מנהיגות צריכה לגלות אחריות, להחליט לעשות את הדברים הנכונים ולחזק את הכוחות באופן שהם יוכלו לממש את שאנחנו דורשים מהם. כל פעולה או אמירה אחרת - פוגעות ביכולת העמידה של העם ובכוחותיו".

גנץ הוסיף: "ראש הממשלה חייב לחזור בו מאמירתו אמש, ולחדול מהעיסוק בנושא.

‏אמרתי אתמול שמשא כבד רובץ על כתפי ראשי זרועות הביטחון על שהיה ועל שיהיה, הבוקר, אני מבקש להדגיש - כולנו אתכם ומאחוריכם, החברה הישראלית כולה נושאת במשא. אל תביטו למעלה או לאחור - המשיכו במשימתכם. אוהב אתכם, מעריך אתכם ומגבה אתכם", כך גנץ.

 

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד