כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הנשיאות נגד ההתאגדות

ארגון המעסיקים מגן על שר האוצר: "השיח צריך להישאר מקצועי וענייני"

בתגובה לקמפיין של "התאגדות העסקים" - נשיאות המעסיקים והעסקים יוצאים בהודעה בה הם מודיעים כי הם מתנגדים לקמפיין אישי נגד שר האוצר בתקופת המלחמה

ארגון המעסיקים מגן על שר האוצר: "השיח צריך להישאר מקצועי וענייני"
שר האוצר סמוטריץ' בהצהרה צילום: שלומי אמסלם

נשיאות המעסיקים יוצאת נגד המתקפה האישית על שר האוצר, לאחר שבמהלך סוף השבוע עלה קמפיין הכולל פרסום על שלטי חוצות בו קריאה מפורשת נגד בצלאל סמוטריץ', ברקע תכנית משרד האוצר לפיצוי העסקים שנפגעו בשל המלחמה.

בהודעה, שפורסמה הבוקר (ראשון), נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל, הכוללת את ארגוני המעסיקים הגדולים במשק - התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר והתאחדות הקבלנים נכתב כי הם מתנגדים לקמפיין האישי המתוכנן של ארגון "התאגדות העסקים בישראל", נגד שר האוצר בתקופת המלחמה. יו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר, מסר כי ״יש לנו ביקורת מקצועית על תוכנית האוצר ואנו בטוחים שייערכו בה שינויים משמעותיים לפני שתובא לאישור. עם זאת, אנו נגד השקת קמפיינים אישיים בתקופת המלחמה. השיח צריך להישאר מקצועי וענייני ולא להוביל לפילוג״.

הקמפיין נגד שר האוצר. צילום: נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל

כזכור, לפני כשבוע פרסם השר ניר ברקת מכתב חריף בו הוא מלין על כך שהתכנית שהעלה משרד האוצר במטרה לפצות את בעלי העסקים שנפגעו במלחמה, לא תואמה איתו. על הדרך הוא תוקף את המתנהלות שר האוצר וקורא לכנס בדחיפות את הקבינט החברתי-כלכלי. "מאז יום ה-9 באוקטובר דורש משרדי לגבש תוכנית סיוע לעסקים המותאמת למצב החירום ולמאפייניו. לאחר פגישות עם נציגי כל הסקטורים במגזר העסקי, ובדיקות נוספות שביצע הצוות המקצועי במשרדי, גיבשנו מתווה הנותן מענה מיטבי למצב.

לצערי הרב, ולמרות דרישתי בדיוני הקבינט מנציגי האוצר לתאם את מסלולי הסיוע עם המגזר העסקי ועם משרדי, משרד האוצר פרסם מתווה שלא אושר בקבינט ואינו עונה לצרכי המגזר העסקי" תקף שר הכלכלה, "בכוונתי להביא לאישור הקבינט תוכנית סיוע כלכלי למגזר העסקי שתותאם בהסכמה רחבה ככל שניתן עם נציגי המגזר העסקי", לשון המכתב.

מלחמת חרבות ברזל בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד