י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פורש: ברוורמן לא יתמודד לכנסת הבאה

פרופ' אבישי ברוורמן, שכיהן כח"כ וכיו"ר ועדת הכלכלה מטעם מפלגת העבודה - פרש מהחיים הפוליטיים

ברוורמן והרצוג. צילום:ישראל מלובני
ברוורמן והרצוג. צילום:ישראל מלובני

אחר פרישתו של ח"כ פואד בן אליעזר בשבוע שעבר ממפלגת העבודה, גם יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ פרופ' אבישי ברוורמן, הודיע הבוקר (ב') לראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, אך יישאר חבר פעיל במפלגת העבודה.

בהצהרה שמסר ברוורמן הוא כתב: "בשנותי בכנסת שירתי כחבר כנסת, כיו"ר וועדת הכספים, כשר לענייני מיעוטים, ובקדנציה הנוכחית כיו"ר וועדת הכלכלה. בכל תפקידיי השתמשתי בניסיוני ובכישוריי בכדי לתרום למען המדינה ולמען החברה בישראל ובכדי להביא לשיח כלכלי חברתי אחראי ומוסרי בכנסת, תוך כדי העלאת הנושאים המשמעותיים אשר על סדר היום הכלכלי.

"עבורי, זאת הייתה זכות גדולה לשרת את המדינה והמפלגה. היום, מתוך תחושת מיצוי, אני פורש מהחיים הפוליטיים וממשיך לדרך חדשה. בבחירות הבאות, מפלגת העבודה, לראשונה מזה תקופה ארוכה, מציבה הזדמנות אמיתית להחלפת שלטון הימין ונתניהו. לאחר שנים רבות של שלטון הימין ישנו סיכוי אמיתי למהפך שיביא לישראל הנהגה טובה יותר. יצחק הרצוג, הוא המועמד שיכול להביא את השינוי ויש לו את היכולת והכישורים להנהיג את המדינה ולהביא תקווה חדשה".

הרצוג ברך את ברוורמן ואמר כי הוא "מוקיר ומעריך את פועלו למען כלל הציבור הישראלי, בתחילה כנשיאה המיתולוגי של אוניברסיטת בן גוריון בנגב ולאחר מכן בשנות כהונתו בכנסת ובממשלה ובמיוחד בראשות ועדות הכספים והכלכלה".

הרצוג הוסיף: "אבישי תרם רבות למאבקה של מפלגת העבודה לחברה צודקת, שמקדמת את המיעוטים ונלחמת בפערים החברתיים, שנאבקת לשקיפות והגינות ציבורית ורואה נגד עיניה את כל שכבות האוכלוסייה. אנחנו מאחלים לאבישי הצלחה ושמחים על החלטתו להמשיך ולתרום למפלגת העבודה והצלחתה לקראת הבחירות".
ברוורמן בחירות מפלגה הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד