י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
אנטישמיות מודרנית

השגרירה שפועלת במדינה העוינת ביותר לישראל: "שנאה עיוורת"

דנה ארליך, המשמשת כשגרירת ישראל באירלנד, סופגת מתקפות אישיות בשבועות האחרונים | "נמשיך לייצג את ישראל ולהעביר את מסרינו מול הממשלה, התקשורת והציבור באירלנד"

השגרירה שפועלת במדינה העוינת ביותר לישראל: "שנאה עיוורת"
הפרלמנט באירלנד צילום: באדיבות המצלם

שגרירת ישראל באירלנד, דנה ארליך סופגת מתקפות אישיות מאז החלה המלחמה לפי כשלושה שבועות וכרזות של פרצופה מוכתמות בדם הופצו ברשתות הברתיות במדינה, כך מפרסם 'Ynet'. השגרירה, הפועלת כל העת בתקשורת למען ישראל, הגיבה ואמרה כי "בימים האחרונים אנחנו רואים באירלנד עלייה במתקפת השנאה נגד ישראל, נגד השגרירות וספציפית נגדי כשגרירה.

מטריד לראות את ההתבטאויות הקיצוניות האלה שלא נובעות מתוך תמיכה בפלסטינים, אלא מתוך שנאה עיוורת כלפי ישראל. אנחנו נמשיך לייצג את ישראל ולהעביר את מסרינו מול הממשלה, התקשורת והציבור באירלנד כחלק מהאחריות והמחויבות שלנו להציג את האמת בכל העולם.

מאז תחילת הלחימה ראינו התגייסות מעוררת הערכה של הקהילה הישראלית, היהודית, ושל רבים מידידי ישראל באירלנד, שמארגנים אירועי סולידריות ופעילים מול הקולות הקיצוניים בדעת הקהל וברשתות חברתיות. ישנם יותר ויותר תומכים שמשמיעים את קולם מתוך הבנה שבתקופה הנוכחית - לא ניתן להישאר שקטים. אנו מלאי תודה על התמיכה והסולידריות מקהילות אלה ומהציבור האירי".

בשבוע שעבר סגן ראש ממשלת אירלנד יצא נגד החלטת חברת בניית האתרים הישראלית 'וויקס' לפטר עובדת שתמכה בטבח הנוראי שבצע החמאס במהלך בוקר שמחת תורה ואומר כי הצעד הינו "בלתי מתקבל על הדעת".

סגן ראש הממשלה הוסיף ואמר כי לדעתו "צריך לאפשר לעובדים להחזיק בדעות משלה. אנחנו חיים בדמוקרטיה וסובלניים לוויכוחים עם חופש ביטוי, חופש דעה ואנשים שמחזיקים דעות שונות. לאנשים מותר להחזיק בפרספקטיבה משלהם, כל עוד הם אינם מעודדים אלימות לקידום מטרותיהם". בנוסף, ראש הממשלה, ליאו ורדקר, טען שייתכן כי פיטוריה לא חוקיים.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד