כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ירדו לשטח

הנגיד ובכירי בנק ישראל בביקור במרכזי המפונים

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון ביקר היום במספר מוקדים בעוטף ישראל וביישובי הדרום ובמרכז מפונים | "באנו היום ללמוד מקרוב על האתגרים עימם מתמודדים התושבים בימים אלו ולבחון דרכים לסיוע"

הנגיד ובכירי בנק ישראל בביקור במרכזי המפונים
נגיד בנק ישראל, אמיר ירון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

נגיד בנק ישראל, פרופ׳ אמיר ירון, ביקר היום (ראשון) יחד עם בכירים נוספים מבנק ישראל במספר מוקדים ביישובי עוטף ישראל ובערים בדרום הארץ המצויים בחזית האזרחית של מלחמת "חרבות ברזל" וכן במרכז מפונים. הנגיד שוחח עם ראשי ערים ומועצות, ועם המשפחות ובעלי העסקים, הקשיב לצרכים והקשיים העולים מהשטח, בנושאים כלכליים שונים.

הנגיד ואנשי הבנק הציגו את מתווה דחיות ההלוואות שגובש בבנק ישראל, וצעדים נוספים בהם נקט הבנק על מנת לסייע למשקי הבית ולעסקים. בנק ישראל ימשיך לפעול לגיבוש פתרונות מגוונים בכלים העומדים לרשותו כדי להקל ולתת מענה לקשיים והאתגרים בתקופה מורכבת וכאובה זו.

נגיד הבנק אמר בתום הביקור כי "עם פרוץ הלחימה נקט בנק ישראל בצעדים שנועדו להבטיח את הפעילות התקינה של השווקים ולהגביר את הוודאות הפיננסית של תושבי העוטף והדרום. באנו היום ללמוד מקרוב על האתגרים עימם מתמודדים התושבים בימים אלו ולבחון דרכים לסיוע.

נמשיך לעבוד מול הנציגים הרלוונטיים עימם נפגשנו כדי להגביר את הבהירות והוודאות בנוגע לצעדים שכבר ננקטו לשיקום העוטף והדרום וכדי לחשוב על תכנון לטווח ארוך לפיתוח של אזורים אלו. עלינו לדאוג גם לחיזוק ופיתוח העוטף וכלכלתו גם ביום שאחרי. העורף בעוטף הוא החזית וקיימת חשיבות בחיזוקו".

בנק ישראל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד