כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"ליברמן צריך להיות בקבינט"

כך הגיב יעקב ברדוגו לציוץ המסעיר של נתניהו

"התקשורת הרדודה צריכה להבין שאיראן והפרוקסי שלה היא האויב ולא נתניהו". כך תוקף הפרשן יעקב ברדוגו את העיתונאים והפרשנים שלא מפסיקים לבקר את נתניהו. עם זאת הוא אומר: "מוטב לציוץ הזה שלא היה בא לעולם ואני לא מבין את הרציונל שעמד מאחוריו"

כך הגיב יעקב ברדוגו לציוץ המסעיר של נתניהו
יעקב ברדוגו צילום: מתוך שידורי גלי ישראל

סערת הציוץ של ראש הממשלה שנמחק. יועצו הקרוב יעקב ברדוגו שנראה מעת לעת מגיע ללשכתו, כולל בימי הלחימה הגיב בתוכניתו היומית ברדיו 'גלי ישראל' ואמר: "מוטב לציוץ הזה שלא היה בא לעולם ואני לא מבין את הרציונל שעמד מאחוריו. מנגד כן ראיתי את המתקפות שהיו במהלך השבת כולל של כל מיני קצינים הנוגעים בדבר ואת השאלות המביכות במסיבת עיתונאים 'אז אתה אחראי? אתה לא אחראי?' התקשורת הרדודה צריכה להבין שאיראן והפרוקסי שלה היא האויב ולא נתניהו".

בנוסף הביע דעתו על כך שליברמן צריך להיות חלק מהממשלה ומהקבינט. "אני עדיין חושב שזו טעות שליברמן לא בקבינט המלחמה. אפשר לא להסכים עם דבריו ולהצביע נגדו בקבינט אבל הוא כותב שפתיחת קו המים לעזה היא איוולת וראוי שדעה כזאת תישמע בקבינט המלחמה. כמי שתומך באחדות אני רוצה שאביגדור ליברמן יהיה בתוך הקבינט", אמר ברדוגו זאת בניגוד לדעתה של הגברת שרה נתניהו שלדברי עיתונאים, היא זו שהטילה וטו על צירופו של ליברמן לממשלה.

בתוך כך, ליברמן האשים את נתניהו בראיון שהעניק לגלי צה"ל באסון שלדעתו הגיע כתוצאה מעסקת שליט: "בלי אותה עסקה לשחרור יותר מ-1,000 מחבלים, שנתניהו הוביל, לא היינו רואים את מה שקרה ב-7 באוקטובר". אמר.

עוד אמר יו"ר 'ישראל ביתנו' כי "הדיונים על חילופי שבויים מחלישים אותנו ומשחקים לידיו של חמאס. ככל שאנחנו מדברים יותר באולפנים, המחיר עולה ועמדת חמאס נהיית יותר ויותר קשוחה. אנחנו הפוליטיקאים צריכים לסתום את הפה".

בנימין נתניהו יעקב ברדוגו רדיו גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד