כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הגנה משפחתית

אחיו של ראש הממשלה: "למה שבני גנץ לא יתפטר?"

אחיו של ראש הממשלה נתניהו, עידו, הגיע לאולפן כאן 11 ונשאל האם אחיו לא צריך להתפטר בעקבות המחדל והכישלון הגדול שהוביל למאות נרצחים ועשרות חטופים לעזה. הוא לא התבלבל והשיב שגם גנץ וגלנט צריכים להתפטר 

אחיו של ראש הממשלה: "למה שבני גנץ לא יתפטר?"
עידו נתניהו צילום: מתוך שידורי כאן 11

עדו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התראיין לעמרי אסנהיים ב'כאן 11' ונשאל אם ראש הממשלה צריך להתפטר בעקבות מחדל מתקפת הפתע של חמאס בחג שמחת תורה. "נתניהו צריך להתפטר?", השיב נתניהו האח. "למה שבני גנץ לא יתפטר?".

"הוא אמר שיש לו אחריות, והוא עומד מאחורי מה שהוא אמר", הסביר עדו נתניהו. "הניסוח לא מתאים למה שאתה רוצה שהוא יגיד? על מה הוא צריך להתפטר? על זה שהוא לא התמודד מול חמאס בצורה המיטבית? למה רק הוא צריך להתפטר? למה לא בני גנץ? הוא היה שר ביטחון במשך הרבה שנים וגם רמטכ"ל. למה לא קוראים לו ולגלנט להתפטר?".

לדבריו של נתניהו האח, "קוראים לו להתפטר מכיוון שבמשך שנים יש קמפיין להתפטרותו".

שעות קודם לכן התנצל ראש הממשלה בנימין נתניהו על הציוץ שפרסם באישון ליל מוצאי שבת שבו סימן את גופי הביטחון כאחראים למחדל ה-7 באוקטובר. בהודעת נתניהו נכתב: "טעיתי, הדברים שאמרתי לא היו צריכים להיאמר, נותן גיבוי מלא לרמטכ"ל ומפקדי צה"ל". נתניהו הסיר את הציוץ בו תקף את מערכת הביטחון לפני זמן קצר, לאחר שגורמים מכל רחבי הקשת הפוליטית מתחו עליו ביקורת קשה".

בציוץ שפרסם שעות קודם לכן, כתב ראש הממשלה: "כל גורמי הביטחון, כולל ראש אמ"ן וראש שב"כ, העריכו שהחמאס מורתע ופניו להסדרה". עוד נטען כי "בשום מצב ובשום שלב לא ניתנה התרעה לראש הממשלה נתניהו על כוונות מלחמה מצד החמאס". ההערכה לפיה חמאס מורתע, כתב, "הוגשה פעם אחר פעם לראש הממשלה ולקבינט על ידי כל גורמי הביטחון וקהילת המודיעין, כולל עד פרוץ המלחמה".

בנימין נתניהו עידו נתניהו כאן 11 מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד