כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בהריון ובא לך סושי?? יש לך מקום אחד בארץ

הכירו את מסעדת "ניני האצ'י" - יפנית, תל אביבית, כשרה ומגישה סושי גם לנשים בהריון

בהריון ובא לך סושי?? יש לך מקום אחד בארץ
sdf

סושי בישראל הפך עם השנים למצרך מבוקש, ארוחה שהישראלים נהנים ממנה, אוכל בריא, מזין עם המון ויטמינים ומינרלים. הישראלים שידועים בעולם כאוהבי אוכל, יחד עם המטבח הישראלי שהפך להיות מטבח מדובר ברחבי העולם, שיכללו את הסושי והיום המגוון הקיים בישראל הוא רחב ומגוון ואפילו נדיר בהשוואה לעולם. התפיסה המקובלת היא שסושי מיועד לקבוצת אוכלי דגים, לא כשר, לא בהריון וכו'. כך באמת היה, עד לאחרונה, כאשר הופיעה ה"ניני האצ'י".

מסעדת "ניני האצ'י", יפנית ייחודית, נפתחה במרץ 2014 ומעניקה חוויה קולינרית, עשירה בטעמים ובצבעים. המסעדה כשרה והתפריט עשיר ומגוון ומשאיר טעם של עוד ועם געגועים למזרח. הניני מיוחדת במינה ומאפשרת למגוון קבוצות שונות של סועדים ליהנות ממטעמי השף המוצעים.

למשל: בניני האצ'י חשבו על נשים בהריון שיכולות ליהנות מפס סטרילי ייעודי ונקי מדגים, כמו גם סט כלים שמיועד לפס הסטרילי בלבד ובשום מצב אינו מגיע למגע עם דגים. צוות המסעדה מקפיד בצורה קבועה על העברה וחידוד הנהלים לשפים שמכינים את האוכל, על בקרת טריות רצופה, על ניקיון ועל סטריליות.

יואב ולין ואודי רומונובסקי, בעלי המסעדה, מסבירים: "הרעיון שמאחורי הקמת הניני האצ'י ( 2-2-8 ביפנית), הוא הרצון שלנו להנגיש לכל אחד ואחד בציבור הישראלי את נפלאות המטבח היפני".

את רעיון ההריון קיבלו השניים כאשר התברר שאשתו של יואב פספסה ביום את האופציה לאכול במסעדה (גילתה שהיא בהריון ביום פתיחת המסעדה). מלבד העובדה שהמסעדה כשרה ויש בה גם סושי לנשים בהריון, גם טבעונים יוכלו ליהנות מתפריט טבעוני, צמחוניים מתפריט צמחוני, מנות נטולות גלוטן, מנות נטולות פחמימות ובשעות הצהריים עסקיות החל מ 49 ₪ החל מ 12:00 ועד 17:00. יום שישי המסעדה מציעה תפריט טעימות ב 95 ₪ בין השעות 12:00 ועד 16:30 (משתנה בהתאם לכניסת השבת).

תפריט המסעדה מגוון ומציע לצד מנות דגים וסושי גם מנות בשר על הפלנצ'ה, טטאקי פילה בקר, שיפודי יאקיטורי ומרקים. למסעדה תפריט יין עשיר המורכב ביסודיות מיקבים ישראלים בלבד, תפריט אלכוהול ומבחר בקבוקי סאקה.

יואב ולין ואודי רומונובסקי בעלי ה"ניני האצ'י" :
"הרעיון שמאחורי הקמת הניני האצ'י הוא הרצון שלנו להנגיש לכל אחד ואחד בציבור הישראלי את נפלאות המטבח היפני ואת החוויה הקולינרית שהוא מציע בצורה של מטעמים, צבעים ובכלל שילוב של סגנון ומסורת יחד שמייצרים סעודה שהיא הנאה צרופה וייחודית. אנחנו שמחים שזה מצליח ושהסועדים אצלנו נחשפים למטבח שלנו, מגיעים ונהנים, זו הסיבה להקמת ה"ניני האצ'י".












קצת על הניני:
משמעות השם "ניני האצ'י" הוא 2 2 8 בשפה היפנית. למסעדה 2 שותפים מנהלים, יואב ולין ואודי רומנובסקי, להם ניסיון עשיר בתחום המטבח היפני, למעלה מ-15 שנה שהשניים עוסקים בתחום.

הרעיון מאחורי הקמת המקום הוא שבעבר הלא רחוק היה קשה מאוד למצוא חומרי גלם כשרים למטבח היפני, וביום שהבינו יואב ואודי שכל המכשולים שהיו בעבר להגשת סושי כשר ואיכותי נפרצו, הם החליטו לפתוח את המסעדה ולהנגיש אוכל יפני ללא פשרות בחומרי הגלם ולאפשר לכל אחד ליהנות מחוויה אסיאתית כשרה וטרנדית.

את מיקום המסעדה בבן יהודה 228 בתל אביב, בחרו השניים במטרה להעניק לתל אביבים מסעדה איכותית בצפון הישן שלה, ולציבור הדתי אופציה טובה לצאת לת"א.

השניים מנהלים בנוסף למסעדה קייטרינג לאירועים פרטיים ועוסקים גם בייבוא חומרי גלם כשרים.





קישורים:
קישור לאתר המסעדה:
קישור לתפריט :
קישור לתפריט הטבעוני :
אוכל אסייתית סושי נשים בהריון כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד